Majoren Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Har en Philips 48x cd-rw brenner. Holdt på å kopiere en cd med cd copy, men maskinen mista strømmen... Da jeg starta maskinen på nytt fant nero den som Y;;;;;;;;;;, og den kunne ikke lese/brenne cd er.... Biosen finner ikke noe utenom noe som kalles P1 på secondary slave setting, og på primary finner den bare tomrom.... ( Står ikke empty i feltet, det er rett og slett blankt...) Har formatert PC og ingen endring Trenger hjelp..... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Prøv med clear cmos. Det er ikke sikker det hjelper, men skader ikke å prøve? Lenke til kommentar
Majoren Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 og hvordan gjør jrg vdet ? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 og hvordan gjør jrg vdet ? Se i manualen som fulgte med hovedkortet ditt. Der står det hvordan. I Bios eller man må flytte på en jumper på hovedkortet. Lenke til kommentar
Majoren Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 å... joda jeg flashet biosen, flytta på jumpere og herja i hytt og gevær til ingen nytte Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 å... joda jeg flashet biosen, flytta på jumpere og herja i hytt og gevær til ingen nytte Kan være noe som er blitt ødelagt etter strømbruddet, så ville testet F.eks cdbrenneren på en annen pc. Så får du forsette til du eventuelt finner feilkilden. Kan og hjelpe å oppdatere firmwaren til brenneren. Lenke til kommentar
Majoren Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 skulle gjerne oppdatert firmwaren, men philips gjemmer sine sider godt..... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 sjekka http://www.firmware-flash.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå