Havregryn Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Er litt usikker på hvor lenge det tar å levere en komplett PC. Jeg har prøvd pakkesporing ved å taste inn ordrenummeret på posten.no, men får bare en feilmelding. Bestilte PCen 12 desember og siden 19. desember har det stått 'Frigjort for plukk'. Betyr dette at ordren er på vei? Og når (sånn ca.) kan jeg forvente å plukke opp PCen på det lokale postkontoret? Takk for alle svar. Endret 27. desember 2007 av Havregryn Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er veldig ofte kaos hos posten på denne tiden av året, så litt lenger enn normal leveringstid vil det nok være. Normal leveringstid vil naturligvis variere, alt etter hvor langt i fra du bor. Men du burde få den iløpet av noen dager. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 feilmeldingen er fordi du taster inn ordrenummeret, og ikke pakkenummeret. pakkenummeret får du i en mail da komplett har levert pakken til posten, noe som de tydeligvis ikke har gjort. er vel juletider, og det kan være mulig de har mye å gjøre, men en kompis bestilte noe derfra igår, og det ble sendt idag, så jeg ville sendt de en mail eller ringt kundeservice og hørt om pakken, siden det er dette de har kundeservice for, de kan vel glemme de også. Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 du bestilte den 12des? Det tar ca en uke for at komplett skal bli ferdig med pcn din. Så send en mail som pekka sa. Det skal stå "Sendt" når de har sendt pakken, og du vil motta pakkenr/sporingsnr på email og på siden. Jeg hadde samme problem for 3 uker siden, og de kom fort med tilbakemeldig via mail at pcen måtte justeres om pga feil. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå