_KroSjefen_ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 *lener meg tilbake, ser hen til tven, ser en ps3 og xbox 360 , flirer godt* glad jeg har begge! så jeg har alle muligheter og alle goder! continue the fight! amen to that.. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Xbox Live har vennelister, mer stabile servere, enklere innlogginssystem, integrerte resultatlister, ingame msg, msn støtte, flere arcadespill tilgjengelig, flere demoer, flere filmer, etc. Godt nok forklart? For å sitere et annet medlem: Her har du vel øset nedpå litt for mye julebrygg vel? At PS3 mangler in-game private chat og in-game messaging er rett og slett for dårlig av Sony. Ingenting kan unnskylde det lenger. Men skal du kritisere, så prøv i allefall å holde deg til realiteten. At PS3 ikke støtter MSN er argument for å kjøpe konsollen Finnes det flere gode argumenter mtp onlinespilling som går i favør PS3? Lenke til kommentar
p_er_ordet Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Xbox Live har vennelister det har ps3 oxo - PHAIL! mer stabile servere ikke sant!! Live har slitt veldig i julestria. på PSN går det glatt som cool ice, og det er gratis - PHAIL! enklere innlogginssystem wtf? playstation har automatisk innlogging oxo, har du engang rørt en ps3 i ditt liv? - PHAIL msn støtte CARE! flere arcadespill tilgjengelig Ser på PS1 spill som en type arcade spill, som det igjen finnes tusenvis av! - PHAIL! lere demoer, flere filmer Har vi konsoll for å spille demoer? nope. Filmer laster vi ned direkte fra nettet, se divx tråden i sony forumet Igjen, PHAIL! Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Xbox Live har vennelister, mer stabile servere, enklere innlogginssystem, integrerte resultatlister, ingame msg, msn støtte, flere arcadespill tilgjengelig, flere demoer, flere filmer, etc. Godt nok forklart? For å sitere et annet medlem: Her har du vel øset nedpå litt for mye julebrygg vel? At PS3 mangler in-game private chat og in-game messaging er rett og slett for dårlig av Sony. Ingenting kan unnskylde det lenger. Men skal du kritisere, så prøv i allefall å holde deg til realiteten. At PS3 ikke støtter MSN er argument for å kjøpe konsollen Finnes det flere gode argumenter mtp onlinespilling som går i favør PS3? Det at PSN er gratis kanskje? Og at den er på god vei til å levere det samme som Live! uten at det koster brukerne en øre? Xbox Live har vennelister -Det er de vel alene om som online tjeneste? mer stabile servere -Ja har de nå det? Kanskje du kan utbrodere litt på det? enklere innlogginssystem -PSN logger seg inn av seg selv når du starter opp. Det kan rett og slett ikke bli enklere. integrerte resultatlister -?? PSN har resultatlister -integrerte i spillene. flere arcadespill tilgjengelig, flere demoer, flere filmer -Kanskje det kan ha noe med at Live har ett års forsprang? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 PHAIL! Skjønner meg ikke på dere som argumenterer sånn. Tror du virkelig at man sitter igjen med et bedre inntrykk av konsollen "din" nå? (Dette gjelder begge sider av krigen.) Jeg var i samme situasjon som trådstarter og valget mitt falt på 360. Hovedsaklig fordi den har flere og bedre eksklusive titler, mer lovende lisenser, bedre kontroller, de funksjonene jeg trenger (dvs ikke Blu-ray meg her og webleser meg der.), bedre online-tilbud og er en bra plattform nå så jeg slipper å lengte til alt det knallbra som alltid er på vei. Dette er mitt inntrykk og mine erfaringer og sånn er det, uansett hvor mye enkelte river seg i håret nå. Lenke til kommentar
Alfen78 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Synes det er utrolig at denne tråden ikke har blitt stengt... Ren fanboy krig. Blir bare kvalm. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 På loven sitter nissen og han er så glad men vet du hva, han fikk ett gavekort fra kona si men vet ikke hvilken konsoll han skal ha men det vet vi På forumet sitter vi og sier hva som er best hva som selger mest eller kommer til å selge mest. Han sitter i sin gyngestol så tjukk og glad for konsoll er det noe han skal ha. Men til nissen vill jeg gjerne si: FÅ SKINKA OPP AV STOLEN OG TA EN TUR UT OG SJEKK HVA SOM ER BEST! For du er den eneste som kan si hva som er best for deg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Dette er ikke ment som kritikk mot trådstarter, da han/hun sikkert ikke har vært klar over "bråket" som disse trådene starter. Jeg synes at disse trådene bør STENGES før de overhodet har fått lov til å starte opp. Vurderer du å kjøpe deg konsoll? Sjekk spill release lister, reviews osv osv. Test konsollene hos kompiser eller på butikker. Les gjerne informasjon på diverse forums rundt om i verden, MEN hver obs på at det er mye feilinformasjon der ute. Det er ingen som kommer til å være unbiased eller noe i nærheten av det når de gir deg tips om hvilken konsoll du skal velge. Selv om noen prøver å fremstå som det ved å bruke, jeg har alle konsollene ever laget argumentet. Har du lite penger så er konsoll kjøp en langtidsinvestering, tenk fremover. Har du mye penger så er det vel ikke noe å tenke på, kjøp en av konsollene nå, og vent med den andre. Eller kjøp begge. Tenk gjennom hvordan konsollen skal settes opp i stuen. Har tv'en HDMI, hvordan skal du koble opp mot internett? Kablet eller trådløs? Ønsker du å ha muligheten til å se HD DVD eller Blu-ray? Tenk over disse tingene. Enig med de som blir kvalm over folk her. Folk går rett i saksa på alle trollene som utvilsomt prøver å gjøre en ting, PROVOSERE. Synes at alle bør se en annen vei når disse "jeg skal kjøpe konsoll, hvilken" trådene kommer. Eventuelt finn fram noen eldre tråder der vi har diskutert samme dritten for 1000 gang. Da slipper vi disse krigene gang på gang. Og om noen ser seg nødt til å svare, så kan man guide brukeren ved å selv stille de spørsmål som han burde stille for å kommer frem til hvilken konsoll han trenger mest. WhackedOrange: Joda, Ps1 spill kan spilles på alle Ps3 konsoller. Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) sier meg enig med urge. folk som p r ordet som registrerer seg kun for å starte opp flamewars er moralsk forkastelig. kom igjen folkens! ingen grunn til at vi ikke kan holde dette saklig. jeg mener, greit nok. det du sier er ikke så altfor galt. men måten du fremfører det på er veldig barnslig. ord som : phail! kan vi strengt tatt klare oss uten! Endret 30. desember 2007 av HeoAnd Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 sier meg enig med urge. folk som p r ordet som registrerer seg kun for å starte opp flamewars er moralsk forkastelig.kom igjen folkens! ingen grunn til at vi ikke kan holde dette saklig. jeg mener, greit nok. det du sier er ikke så altfor galt. men måten du fremfører det på er veldig barnslig. ord som : phail! kan vi strengt tatt klare oss uten! Lurer på hvem som sa dette på side 1 hmmm: "Åpne øya folkens, XBOX360 er llame, dårlig designet tech med proprietære løsninger som koster mer enn det smaker" er ikke det flaming så er ingentingen det. Sony merket sitter utrolig godt stempla i panna di ser jeg, godt att ikke jeg er som deg jeg har sagt ja takk til begge deler og hva som er best får være helt opp til en enkelte. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) sier meg enig med urge. folk som p r ordet som registrerer seg kun for å starte opp flamewars er moralsk forkastelig.kom igjen folkens! ingen grunn til at vi ikke kan holde dette saklig. jeg mener, greit nok. det du sier er ikke så altfor galt. men måten du fremfører det på er veldig barnslig. ord som : phail! kan vi strengt tatt klare oss uten! Mhm. Hvordan forklarer du at disse nyregistrerte har samme IP som deg? Tråden stenges for en liten opprydding. Endret 30. desember 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nei. Med mindre noen tar kontakt med meg på pm og sier at de har ting som trenger å komme fram i denne tråden så forblir den stengt. Jeg kan ikke rydde ferdig uten å fjerne godt over halve tråden, og da må jeg slette innlegg som har en viss mening i seg også - dette blir feil. Så tråden står stengt. HeoAnd og "co" ser vi ikke mer til på forumet. Rapporter evt nye brukere som dukker opp og tuller det til. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 sier meg enig med urge. folk som p r ordet som registrerer seg kun for å starte opp flamewars er moralsk forkastelig.kom igjen folkens! ingen grunn til at vi ikke kan holde dette saklig. jeg mener, greit nok. det du sier er ikke så altfor galt. men måten du fremfører det på er veldig barnslig. ord som : phail! kan vi strengt tatt klare oss uten! Mhm. Hvordan forklarer du at disse nyregistrerte har samme IP som deg? Tråden stenges for en liten opprydding. Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg