tomeliten Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei lurte på hva som hvar best av Cerwin Vega Cls 12 og Ve 12 Hva som er best av bass og diskant,mellomtone Takker for svar . Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Tror nok at CLS serien er best av de to. CLS er jo mye nyere(?) høyttalere enn VE. Endret 28. desember 2007 av Drunka Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) obs. dobbelpost... Endret 28. desember 2007 av Drunka Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tror de lanserte VE-serien etter CLS-serien, CLS serien er jo bare en oppdatering av CLSC serien også. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 CLS-serien har en litt mer oppløst diskant og tydeligere mellomtone, bassen er ganske lik. Lenke til kommentar
tomeliten Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 CLS-serien har en litt mer oppløst diskant og tydeligere mellomtone, bassen er ganske lik. Ok men hvem trur du er best i bass da. hehe Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 CLS-serien har en litt mer oppløst diskant og tydeligere mellomtone, bassen er ganske lik. Ok men hvem trur du er best i bass da. hehe Kan ikke si jeg merker forskjell på bassen, tror ikke det er noen nevneverdig stor forskjell hvertfall. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 cls har bare bedre lydbilde.. BAssen er helt lik, med mindre du kjøper CLS-215. Da kan ikke VE-15 konkurere så mye tror jeg Men jeg mener at VE-serien er mye mere lettdrevne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå