kilosharr Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som kan komme med forslag til prg som man kan lage og redigere film i XP, foruten Moviemaker. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Sony Vegas 7.0 er eit glimrande nybyrjarprogram i mine auge. Nybyrjar er kanskje ikkje rette ordet å bruke sidan du kan gjere masse avansert med det, men det er lett å kome igong med det! Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Sony Vegas 7.0 er eit glimrande nybyrjarprogram i mine auge. Nybyrjar er kanskje ikkje rette ordet å bruke sidan du kan gjere masse avansert med det, men det er lett å kome igong med det! Det er versjon 8.0 nå... Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Sony Vegas 7.0 er eit glimrande nybyrjarprogram i mine auge. Nybyrjar er kanskje ikkje rette ordet å bruke sidan du kan gjere masse avansert med det, men det er lett å kome igong med det! Det er versjon 8.0 nå... Hehe... tenkte akkurat på å skrive det... Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hørte at scrollefunksjonen i 8 er så ekkel. I 7 er scroll zoom, men er det ikke det i 8? Hvis det ikke er det så kommer jeg til å klikke når jeg skal bruke programmet..! Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hørte at scrollefunksjonen i 8 er så ekkel. I 7 er scroll zoom, men er det ikke det i 8? Hvis det ikke er det så kommer jeg til å klikke når jeg skal bruke programmet..! Hvis du mener scrollehjulet på musa, så er det fortsatt zoom i Vegas 8. Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ja det var det jeg mente ^^ Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Kaster meg på å anbefale Vegas jeg også, med mindre programmet skal være gratis? Ellers har du jo Adobe Premiere som straks er litt dyrere (?), og i mine øyner en smule vanskeligere å bruke. Men hadde jeg vært vant med det fra starten hadde nok det vært det enkleste. Men Vegas er i det fleste tilfellene så selvforklarende. Husker du noen små hurtigtaster, som "S" for å skjære i et klipp, at du kan få gjennomsiktighet ved å dra fra toppen og ned i en video/bilde. Eventuelt holde CTRL inne og dra klippe større eller mindre for å gjøre film/lyd raskere eller senere, så kommer resten av seg selv. Endret 7. januar 2008 av steffenz Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kaster meg på å anbefale Vegas jeg også, dersom programmet skal være gratis? Den skjønte jeg ikke... Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Kaster meg på å anbefale Vegas jeg også, dersom programmet skal være gratis? Den skjønte jeg ikke... Nei, det kan jo hende han tenkte på å "gå en tur i skogen og finne Vegas på bakken", men jeg tror Adobe Premiere også skal ligge et steg der ute Endret 7. januar 2008 av olsen_st Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ser vi på klokken innlegget er skrevet kan man med litt godvilje forstå at det var en aldri så liten skrivefeil inni bildet. Beklager! Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vegas - Go for it! Men det er en liten ting jeg lurer på - igjen. Når man har splitta et klipp (S) er det noen måte å samle dem igjen etterpå? Gjerne med hurtigtast^^ Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ctrl + Google funker fett. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hehe, Ctrl + Google faktisk.. Har ikke peil på noen måte igrunnen, så si fra hvis du finner en. Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ctrl + Google funker fett. Såå... du fant det lett på google? Så fint! Da kan du jo fortelle meg og steffenz? *mitt innlegg nr 300* Endret 9. januar 2008 av Spöka Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vegas er definitivt det jeg ville brukt viss jeg var deg. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tja, en kjapp Ctrl + Google brakte meg hit, og vil anta at hvis du ikke finner det her eksisterer det ikke. http://www.keyxl.com/aaa99de/217/Sony-Vega...d-shortcuts.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå