iNeo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei. Jeg tenker å importere en klokke fra England, til 87.90GBP. Hvordan blir det med toll og slikt? Klokken er fra denne siden (det er en Chronograf SND-555, ca midt på siden) 1. Hvor mye blir det totalt å importere den? offtopic question: Kan man stole på den siden? Håper jeg ikke postet feil. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (pris+ frakt)x1,25 + ca 85kr i fortollingsgebyr. Lenke til kommentar
voidrunner Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Som MrLee skriver. Du må betale moms (25%) av kjøpesummen (uten engelsk moms) og fraktomkostningene. Fortollingsgebyret til Posten kjenner jeg ikke, det finner du vel sikkert på posten.no. Ellers har du jo muligheten til å fortolle selv hvis du bor i nærheten av et tollkontor. Vanskelig å si sikkert om du kan stole på siden, men de har lagt ut veldig mye informasjon om seg selv, organisasjonsnummer, telefon numre, epost adresser og fysisk besøksadresse. Tror ikke useriøse sider legger ut like mye info vanligvis. I mine øyne ser det trygt ut, men man kan jo aldri være sikker som sagt. Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Tenkte å bestille fra "www.topshop.com" Noen som har bestilt derifra før? Er det trygt? Toll, mva?? (Ser dette er en gammel tråd, så tenkte toll og slikt kan ha forandret seg litt) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Dæven er det så lenge siden jeg bestilte klokka... bestilte dog fra Norge Uansett google "www.topshop.com reviews" og se hva folk skriver selv. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Hva med toll og mva? Det er det samme som før i tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå