knegg Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Som emnetittelen seier, skal ha en eigen designet t-skjorte med tekst på. Ka nettside har best pris og trykk som tåler godt med vask? leste at spreadshirt var nåke dårlig i vask, men eg vettafaen Og er det nåken gode designere her? Skal ha 2 artiklar eine: for den svarte russetida, der skal det stå framme eller bak(beggedeler?) Russ 08 ,(ny linje) Gratis klem her! ditte er inspirert av youtube korleis plasere alt best mogleg? eg suger i design Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Genseren min fra spreadshirt tåler vask helt fint, store hvite bokstaver på svart genser . Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Spreadshirt er helt klart best, synd vi må betale moms og toll.. Det kan være genserene krymper litt da Lenke til kommentar
knegg Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 kva blir frakt kostnadane på då? og er det nokon som såg inni spoileren eg lagde 1. post? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå