aotomr Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 hey, er 15 år vil gjærne ha tattoo... har tenkt på å ha HIM tattoo på låre(forsiden, midten) men er ekke sikker på om d e der e vil ha det...:S men jeg er altså 15 år, men foreldra mine sa faltisk at d var greit...(overasket) men hvor kan jeg ta tattooen? plz help me...XD Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=103194 Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Som Konnis oven for påpekte er det en egen tråd for dette. Men vil uansett anbefale deg tenke litt på det. Er ikke sikkert du vil ha tattovert en bandlogo når du om noen år synes de suger uansett. Likte HIM for en stund tilbake jeg også, men nå ville jeg ha kutta av meg beinet om bandnavnet hadde prydet låret mitt. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg kan love deg at en tatovering kan du fort bli veldig lei av, som f.eks. hvis du har den på armen og den er lett synlig for deg kan det faktisk gjøre deg litt gal. Vil anbefale deg å tenke nøye over hvor du vil ha den, og hva slags tatovering det er. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Ta en prat med psilocybe her på forumet, tror han har en del gode råd angående tatoveringer og ung alder Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Stenges pga SMS-sråk (grow up) og det finnes tråder som tar dette opp. Bruk de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg