gwh Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Heisan, PSU'en på PC-en har tatt kvelden, og trenger å få overført data'ene fra HD'en, en Samsung Spinpoint P120 250gb sata. Problemet er bare at dette passer ikke veldig bra i en bærbar, så det jeg lurer på er, (bortsett fra ny psu), hva slags hardware trenger jeg for å få ut dataene til min bærbare? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Heisan, PSU'en på PC-en har tatt kvelden, og trenger å få overført data'ene fra HD'en, en Samsung Spinpoint P120 250gb sata. Problemet er bare at dette passer ikke veldig bra i en bærbar, så det jeg lurer på er, (bortsett fra ny psu), hva slags hardware trenger jeg for å få ut dataene til min bærbare? Kjøp deg en sata ekstern harddisk kabinett uten harddisk. De har USB tilkobling. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Hiyatek HD kabinett Er det et slikt et det menes? Lenke til kommentar
reiras Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Sikkert en god ide med eksternt kabinett til HD'en, men da er du på god vei til prisen for en billig PSU. Et annet alternativ er jo å sette den inn i en annen PC (stasjoner). Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Du kan kjøpe en billig USB til SATA-kobling på eBay. Det blir bare 50-60 kroner med frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå