Zandmann Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hei! Jeg har kjøpt meg denne, og har problem med at den bare kjører på en vifte av gangen. Dvs. at jeg ikke har fått løst problemet med at begge viftene skal fungere. Noen som har brukt en sånn splitter og hatt samme problem. Og eventuelt har en løsning på problemet. En ting jeg også har merket meg er at den ene delen går det 3kabler til, mens den andre forgreningen bare 2. Ser ut som om splitteren skal være sånn ut ifra bildet også. Endret 27. desember 2007 av Zandmann Lenke til kommentar
Cerv Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hei! Jeg har kjøpt meg denne, og har problem med at den bare kjører på en vifte av gangen. Dvs. at jeg ikke har fått løst problemet med at begge viftene skal fungere. Noen som har brukt en sånn splitter og hatt samme problem. Og eventuelt har en løsning på problemet. En ting jeg også har merket meg er at den ene delen går det 3kabler til, mens den andre forgreningen bare 2. Ser ut som om splitteren skal være sånn ut ifra bildet også. Den gule ledningen er kun for RPM (rotasjonshastighet). Virker kun èn av to vifer når de er koblet på? Og i så fall hvis du bytter om på kontaktene, virker da den andre? Kan du dobbeltsjekke at det ikke er en produksjonsfeil på splitteren kanskje? Hold den opp på skjermen din og sammenligne rekkefølgen på ledningene, i forhold til bildet på linken din. Endret 27. desember 2007 av Cerv Lenke til kommentar
Zandmann Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hei! Jeg har kjøpt meg denne, og har problem med at den bare kjører på en vifte av gangen. Dvs. at jeg ikke har fått løst problemet med at begge viftene skal fungere. Noen som har brukt en sånn splitter og hatt samme problem. Og eventuelt har en løsning på problemet. En ting jeg også har merket meg er at den ene delen går det 3kabler til, mens den andre forgreningen bare 2. Ser ut som om splitteren skal være sånn ut ifra bildet også. Den gule ledningen er kun for RPM (rotasjonshastighet). Virker kun èn av to vifer når de er koblet på? Og i så fall hvis du bytter om på kontaktene, virker da den andre? Kan du dobbeltsjekke at det ikke er en produksjonsfeil på splitteren kanskje? Hold den opp på skjermen din og sammenligne rekkefølgen på ledningene, i forhold til bildet på linken din. Ja! kun en av viftene fungerer når den er koblet på, siden den ene siden av splitteren ikke ser ut til å fungere. (har jeg bare en koblet til den siden så fungerer den ikke da heller). Og det er den siden det ikke er noe gul ledning til. Rekkefølgen på ledningene i følge linken er riktig. Så tipper nok det er en produksjonsfeil på splitteren, sånn at en av kablene ikke har blitt riktig koblet til/dårlig kontakt. Har også lest et sted at en annen har opplevd samme problem. Endret 28. desember 2007 av Zandmann Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har kjøp akkerat samma spilitter fra microplex, bare en vifte fungerer. Men trenger den ikke lenger så gidder ikke å klagge på denne, er riktig at den enne har 3 ledninger mens den andre har 2 ledniner på splitteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå