kenny480 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har tenkt å kjøpe meg et/to nye spill. Har prøvd CoD4 litt og liker det veldig godt, men hørte det var litt kort. Enda ikke fått prøvd Assasin's Creed og har hørt mye dårlig om det. Vil altså ha et bra action spill som er omfattende og tar tid før man blir ferdig med. Spiller ingen rolle om det er MP også, men det er ikke et minus. Noen andre forslag enn Assasin's Creed og CoD4? Lenke til kommentar
Slaxxor90 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Har tenkt å kjøpe meg et/to nye spill.Har prøvd CoD4 litt og liker det veldig godt, men hørte det var litt kort. Enda ikke fått prøvd Assasin's Creed og har hørt mye dårlig om det. Vil altså ha et bra action spill som er omfattende og tar tid før man blir ferdig med. Spiller ingen rolle om det er MP også, men det er ikke et minus. Noen andre forslag enn Assasin's Creed og CoD4? Kanskje mass effect kunne vært noe? Det er visst ganske langt. Har fått det til jul men får ikke spilt før xboxen kommer tilbake fra reprasjon. Endret 27. desember 2007 av Slaxxor90 Lenke til kommentar
kenny480 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Har tenkt å kjøpe meg et/to nye spill.Har prøvd CoD4 litt og liker det veldig godt, men hørte det var litt kort. Enda ikke fått prøvd Assasin's Creed og har hørt mye dårlig om det. Vil altså ha et bra action spill som er omfattende og tar tid før man blir ferdig med. Spiller ingen rolle om det er MP også, men det er ikke et minus. Noen andre forslag enn Assasin's Creed og CoD4? Kanskje mass effect kunne vært noe? Det er visst ganske langt. Har fått det til jul men får ikke spilt før xboxen kommer tilbake fra reprasjon. Har sett litt på mass effect, men er ikke helt stor fan av sci-fi så Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Drit i Assassins Creed som er ensformig og kjedelig (just my opinion) og kjøp COD4. Greit nokk at singleplayeren er kort, men den er tross alt mega bra. Og online er spillet helt konge, og ingen konsollspill kan måle seg med COD4 online. (Og ja, jeg har prøvd Halo3. Det sugde big time etter min mening) Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Saints row tar visst i følge gamespot opp mot 20 timer å fullføre main story på Men så nytt er det ikke, vet ikke om det er noe bra heller... Hva med orange box eller bioshock(om du ikke har de) Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Orange box er det du trenger.....inneholder half life2+ep 1 og 2+portal og online spillet tf2. ca 20-25 timer med offline morro. Men annbefaler sterkt COD4 da......SP er kort men meget intenst og bra+multiplayer som er konge(live) Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ok, nå skal du høre her.... I dag dro jeg til byen og bytta masse shit jneg fikk til jul og kjøpte meg Assassin's Creed, etter det kom jeg hjem og har spilt siden da For alle dere som tror det er kjip, har jeg bare en ting og si: Prøv det!. Det er ganske enkel spill, men fet grafikk. Når du dreper en fyr plaier det og komme en bitte tilen film. Du kan bruke en kniv du har i ærmet til og hoppe bak folk og stabbe dem eller bare stikke den i halsen forifra. Men ikke bruk den lille kniven i armen vis du er i fight det går ikke rett og slett, du kan bare henrette folk med den. Litt usansynelig at du klarer og ta 4-5 vakter med en kniv, men men. Handlingen er litt rar fordi du er i framtiden men drar i en tidsmaskin aktig sak og reiser tilbake i tiden som 'Altair' en leiemorder. Ojojoj skrev litt mye nå men det er drit fett spill som anbefales! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ok, nå skal du høre her.... I dag dro jeg til byen og bytta masse shit jneg fikk til jul og kjøpte meg Assassin's Creed, etter det kom jeg hjem og har spilt siden da For alle dere som tror det er kjip, har jeg bare en ting og si: Prøv det!. Det er ganske enkel spill, men fet grafikk. Når du dreper en fyr plaier det og komme en bitte tilen film. Du kan bruke en kniv du har i ærmet til og hoppe bak folk og stabbe dem eller bare stikke den i halsen forifra. Men ikke bruk den lille kniven i armen vis du er i fight det går ikke rett og slett, du kan bare henrette folk med den. Litt usansynelig at du klarer og ta 4-5 vakter med en kniv, men men. Handlingen er litt rar fordi du er i framtiden men drar i en tidsmaskin aktig sak og reiser tilbake i tiden som 'Altair' en leiemorder. Ojojoj skrev litt mye nå men det er drit fett spill som anbefales! Det er fett den første timen eller to. Så suger det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg støtter Merlin på dette, men med modifkasjoner. Det er egentlig ikke et dårlig spill, problemet er bare at det er så forbanet repetetivt. Det er et meget begrenset utvalg med oppdrag å gjøre, og det ender opp med grinding som man kjenner fra MMO-er (og som jeg overhode ikke liker) så jeg har ikke orket å fullføre dette spillet ennå. Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Gå gjerne inn her og skriv noen forslag om andre spill jeg burde få meg. Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Må nok gi meg, det ble ganske kjedelig etter 2 dager Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hva med Forza motorsport 2? Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Halo 3. Singleplayeren sucks, men multiplayeren er bra. Dog, ikke like bra som COD4. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hva som er bra og ikke bra er vel egentlig ganske relativt men vill slenge meg på bølgen å si att hvis valget sto mellom COD4 og AC ville jeg ha valgt COD4 anytime, er ganske kort men har kanskje 360`s beste onlinedel sammen med Halo 3. Andre spill som jeg mener er gode er Crackdown, Saints Row, PGR 4, Forza 2, CM Dirt, Bioshock, The Darkness og du kan også kjøpe MS points og skaffe Worms, Puzzle Quest, Bomberman Live og Gripshift på XBL Arcade. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Assassin's Creed er først i serien. høre snakke om at det skal bli en serie på 3 spill total.. Lenke til kommentar
kenny480 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Assassin's Creed er først i serien. høre snakke om at det skal bli en serie på 3 spill total.. ja, og har som sagt råd til 2 spill og skal kjøpe meg live om 2 ukers tid så gleder meg til å prøve CoD4 online kjøper meg også assassin's creed Lenke til kommentar
Minefields Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Crackdown ftw! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Halo 3. Singleplayeren sucks, men multiplayeren er bra. Dog, ikke like bra som COD4. Pga du ikke forstår historien i Halo da eller? Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bare vent til GTA IV kommer Da trenger du ikke å være i tvil lenger om hva du skal kjøpe Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Halo 3. Singleplayeren sucks, men multiplayeren er bra. Dog, ikke like bra som COD4. Halo 3 Singelplayer er sikkelig dritt, kjøpte det i dag og synes det er dritt, men Assassin's Creed er gøy igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå