Krabba Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg lurer på om noen av dere har modifisert en qtec 400w psu ?? Den lager for øyeblikket 28dB. Noen som har prøvd å byttet ut de to viftene med to papst vifter ? 12 elr 19dB :smile: ?? Hvordan ble resultatet ?? pÅ forhånd takk 8) Lenke til kommentar
Durron Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Nei, jeg har ikke bytta ut, men jeg tok en av dem. Like kjølig, men mye mindre støy... Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 jeg har den forsyningen, og roet den ned MYE ved å nytte ut viftene.. nå er det bare å skifte ut boxxed-kjøperen med MIST black silence.. Lenke til kommentar
Rampage^ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Er det noen som vet hva slags vifter som sitter i denne? hvor mye luft de dytter og slikt? Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 hvilke vifter byttet du til da ??? Tror jeg skal prøve med 12db... kanskje 19.. ? papst håpe den ikke ryke da 8) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hva med Noise Killer? Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 den er temp styrt.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Ja, jeg vet det... Men da får du jo mere guffe på viftene hvis behovet skulle melde seg. Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Går vel det også... men er vel ikke de beste viftene i det psu'et (er jo veldig billig) kanskje det bare er best å skifte ut heile møkka, iallefall slik jeg tenkte :wink: Er det ikke noise killer i psu'en da ? Den er jo temp styrt... (kanskje ikke like go som den orginale noise killer eller no...?) Men samme greia lissom... elr tar jeg feil no ? vil ha ha støy svak pc.... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Går vel det også... men er vel ikke de beste viftene i det psu'et (er jo veldig billig) kanskje det bare er best å skifte ut heile møkka, iallefall slik jeg tenkte :wink: Er det ikke noise killer i psu'en da ? Den er jo temp styrt... (kanskje ikke like go som den orginale noise killer eller no...?) Men samme greia lissom... elr tar jeg feil no ? vil ha ha støy svak pc.... har den qtecen på 550 watt, satte viftene til 7 volt ble noe stillere men ikke bra nok, kjøp papst vifter du(det skal jeg) Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 okidoki, roger that :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå