vidarls Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Teksten i opera er grå.. og grå tekst på grå bakgrunn blir heller vanskeli å lese.. i IE fungerer det helt fint Lenke til kommentar
Novec Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det er et av de mindre problemene med det nye forumet... Amund gjør en fantastisk jobb med å rydde opp i det, men overgangen til det nye forumet har gått alt annet enn på skinner. Jeg har forøvrig ingen problemer i Opera, og bruker Overklokking.no theme (stort sett uforandret standard theme). Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvilken versjon av Opera bruker du? Jeg bruker 6.05, og det ser helt fint ut her. Du har ikke aktivert egne stylesheets? Lenke til kommentar
umy Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 jeg har brukt alle 7,er versjonene av opera (beta 1,beta2 final og final1) og alle har grå tekst på hvit bakgrunn når jeg ser forumet i "overklokking-modus" men så snart jeg logger inn, og ser d i hw.no modus blir d svart på hvitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå