Linebacker Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Trenger hovedkort kjappt og har bestemt meg for å gå for nForce2. Skulle helst ha bestillt ASUS DELUXE, men den er så forsinket at jeg må gå for et annet. Kan noen hjelpe meg med å velge et bra nForce2 hovedkort bortsett fra ASUS DELUXE. Har sett på dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Zink Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 F.eks. Epox EP-8RDA+ Du kan også sjekke hva de sier om dette og andre nforce2-kort på Amdmb-forum . Lenke til kommentar
swanky Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jepp, Epox-kortet er veldig populært på anandtech.com også. Lenke til kommentar
Linebacker Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Takker for svarene, men hva med ABIT NF7-S. Er dette et ok kort? Er ikke ute etter overklokkingsmuligheter. Mest stabilitet, men som sagt det må være et kort som er på lager og helst hos komplett da jeg skal bestille andre varer derfra. Lenke til kommentar
knut Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 da kan du alltids sjekke prisguiden, om det er noen som har det på lager: Asus A7N8X Deluxe i prisguiden Lenke til kommentar
Linebacker Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 da kan du alltids sjekke prisguiden, om det er noen som har det på lager: Asus A7N8X Deluxe i prisguiden Dette har jeg selvfølgelig gjort, men ingen har dette kortet inne. Trenger HK raskt som F... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Er ikke ute etter overklokkingsmuligheter. Mest stabilitet, men som sagt det må være et kort som er på lager og helst hos komplett da jeg skal bestille andre varer derfra. Et kort som kjører stabilt kraftig overklokket _er_ tegn på et stabilt produkt. Stabilitet ellers ref. gjerne til hvor bra produsenten følger opp med oppdateringer av Bios ( finn ett avansert kort som ikke trenger oppdatere Bios ). Abit NF7-S er sikkert et godt kort, men vær obs på at rev.1.0 mangler de obligatoriske 4 hull til feste for kjøleribba, noe som kommer med rev.1.1 og 2.0. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Epox (8RDA+) ! Minst like godt (om ikke bedre) "alternativ" - Garanterer at du blir fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå