rozon Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg er avhengig av kalkis. Men en av mine kjære venner er moden for en oppgradering. Er en gammel Casio grafisk dings som jeg egentlig aldri har likt noe særlig. Siden min kjæreste venn også er noe slitt (må snart ha nye batterier) vurderer jeg en oppgradering til HP 50g. Jeg er blitt vant med RPN, og dette er et must. I tillegg liker jeg formel samlingene som er på denne. At det er en masse programmer man ellers kan installere er ikke akkurat en bakdel. Men, jeg har også en PDA, og det er litt pussig at jeg kan kjøre Excel på denne, men ikke bruke den som en skikkelig kalkulator. Mulig jeg har oversett noen viktige programmer, men de kalkulator programmene jeg har prøvd egner seg ikke til søndagsbruk en gang. Joda, jeg kan kjøre emulator på PDA'en, men det virker teit. Emulere en kalkis fordi jeg ikke finner skikkelige programmer.... :| Dessuten er det litt treigt å taste på PDA versus kalkis. Er det noen andre venner av kalkulatoren der ute som har noen gode råd å komme med? Kjøpe HP 50g, eller prøve flere programmer til PDA'en? Hva gjør dere? Lenke til kommentar
carwash Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kjøp en ekte kalkulator. Touchscreen er klønete og ekkelt. Om det er pengene det står på prøv å finn en brukt hp49g+. mvh Simen Lenke til kommentar
rozon Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Tar rådet ditt Simen... HP 50g er bestilt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå