gthaman Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei, jeg fikk en OBH Nordica Draught Master til jul. Flotte greier. Skulle så ut og kjøpe ølfat til denne. Har vært Norge rundt i dag, men fant det ingen steder. Noen som vet om noe i Asker / Oslo / Bærum hvor jeg får tak i slike fat? Jeg MÅ ha det til i morgen! Det står at de fleste store dagligvare-butikker fører dette produktet. På forhånd takk! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tror kansje det er en menybutikk i asker som har det Lenke til kommentar
Loko Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 OBS bruker å ha heineken på fat. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 det heineken fatet passer ikke i Draught masteren Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 sjekka smartclub? Fontana på nesbru har en del. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Fant på ultra på sandvika storsenter Ringes og Carlsberg! Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen andre som har opplevd at disse tappekranene bråker infernalsk? Var hos en kamerat som hadde en sånn en.. Plutselig hører jeg naboen borre med bankeborr i betongveggen... nei.. vent... det var bare tappekrana! Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 bruker bare denne tråden til mitt spørsmål. Har kjøpt meg draught master og skulle montere i et 5 liters fat fra kulmbacher. Men fikk ikke til og montere det. sto man skulle bruke en slange fra fatet og opp til krana. men fikk ikke noe slange med. Skal det ikke følge med slange når man kjøper draught master? Lenke til kommentar
Dastardly_ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det skal følge med slange ja, da ville jeg byttet den tilbake. =) Jeg kjøpte carlsberg fat i sverige til 169 svenske krioner, men har et lite problem om noen kan hjelpe. Det står å prøver å lage trykk ganske lenge, den stopper ikke. Er det pakningen som er feil? hvordan skal pakningen evt. sitte? Takk for alle svar =) Lenke til kommentar
eveant Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Noen som fortsatt bruker dette i 2014? Hvilke typer ølfat får man kjøpt nå? Lenke til kommentar
Stig Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Heisann. Slenger meg på denne eldgamle tråden for å sjekke om noen vet om det er mulig lengre å få tak i ølfat til denne OBH Nordica Draught Master 6500? Jeg har nemlig 2 stk av disse stående uåpnet i orginaleskene... ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå