held hofftage Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei hå og god jul Jeg kjøpte Gears of War til PCen i signaturen min, og gledet meg som en unge til å spille det. Det tok sin tid å innstallere det og etter langt om lenge ble det ferdig. MEN! Det er alltid et men, men når jeg starter spillet kommer det opp en feilmelding om at Spillet vil slå seg av om jeg ikke laster ned en windowsoppdatering ( KB940105 heter den). Maskinen min har ikke vært på nett før, until Now og holder på å laste ned en drøss av oppdateringer( 333.6 MB). Jeg lasta ned KB940105 først og deretter prøvde jeg gears of war. Da fikk jeg ikke feilmeldinga om at jeg måtte ha den oppdateringa, men de samme bivirkningene er der; Det at spillet slutter å virke etter noen få sekunder. Så, hva kan være feil? Er det rett og slett fordi jeg bare mangler de andre oppdateringene til vista? Eller er det noe annet som kan være feil? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tror du vil få bedre hjelp på PC-forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 får du en feilmld om noe some heter GearsWLive.exe noe i den duren? hvis du går på epic forumet står det hvordan man fikser det.. Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 kk fikk det til nå Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 jeg har det samme problemet men jeg finner ikke noe på epic forumet :/ når jeg prøver å søke der så kommer det ikke noe opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå