DilliMusic Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 heisann får popup vindu hele tia. selv om jeg ikke har oppe firefox eller en annen nettleser. bruker ikke internett explorer men når det kommer et popup så åpnes det i IE. har søkt med avg free og og spybot men har fortsatt det problemet. i tillegg til det har PC-en blitt bra treig. hvorfan kan jeg ordne dette?? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hent Combofix, og legg det på skrivebordet Kjør combofix.exe, og følg veiledningen. Den lager en logg som du poster senere. Last deretter ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster sammen med loggen fra Combofix (c:\combofix.txt) Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Heh, kan noen refreshe denne tråden? Linken funka ikke... Har akkurat helt det samme problemet her! Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei Heine M. Jeg anbefaler deg å poste loggfilene på denne delen av forumet heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå