P-in-P Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Har sett alt som er nevnt så langt unntatt Zombies gone wild, men den høres ikke akkurat verdig ut Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg holder på å sette den på nå så jeg skal rapportere om den er verd tiden man bruker på å se den Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Bra Hvis den er så dårlig at den er bra av den grunn så kommer jeg sikkert til å se den selv, men om den faktisk er litt skummel så hadde det vært ypperlig siden den da skal nytes sammen med ei Lenke til kommentar
radiated Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hostel part II. Ikke noe for sarte sjeler. Utrolig kul musikk også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bra Hvis den er så dårlig at den er bra av den grunn så kommer jeg sikkert til å se den selv, men om den faktisk er litt skummel så hadde det vært ypperlig siden den da skal nytes sammen med ei Du vet de filmene som er så dårlige at de blir bra? Vel, du har også de som er enda dårligere enn det og kommer ut på andre siden som bare rett og slett dårlig. Dette er en av dem Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Årets skrekkfilm etter min mening: Alone Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hostel part II. Ikke noe for sarte sjeler. Utrolig kul musikk også. Sammenlignet med enern vil jeg si at Hostel part II faktisk er ganske pysete. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Hostel 1 er ganske bra, selv for voksne. Og litt humor også, som da de får en merkelig MMS med et uklart bildet av hodet til kameraten sin, med teksten "I go home". Det viser seg i neste scene at han ikke består av noe mer enn hodet for øyeblikket....... Endret 30. desember 2007 av Robocoop Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Black Sheep og Carrie Eventuelt Doomed og The Tomb Endret 29. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
radiated Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hostel part II. Ikke noe for sarte sjeler. Utrolig kul musikk også. Sammenlignet med enern vil jeg si at Hostel part II faktisk er ganske pysete. Har ikke sett eneren... vet ikke helt om jeg tør Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hostel part II. Ikke noe for sarte sjeler. Utrolig kul musikk også. Sammenlignet med enern vil jeg si at Hostel part II faktisk er ganske pysete. Har ikke sett eneren... vet ikke helt om jeg tør Om du synes toern var for tøff bør du vel tenke deg litt om før du ser enern Endret 30. desember 2007 av Mastema Lenke til kommentar
radiated Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hehe... vi får se. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) er det bare jeg som synes at hostel filmene ikke var så nevneverdige ekle? i alle fall ikke så mye som folk skulle ha det til. Endret 30. desember 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Enig NiXx, er ikke så jævlig som så mange skal ha det til. Er et par scener som er skikkelig nasty, men en del ting er ikke så jævli som så mange sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå