Spöka Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei Lurer på om Vegas7 støtter VGA. Nei, den gjør vel ikke det, tror jeg. Men etter litt googling fant jeg ut at både vegas 5 og 6 visstnok gjorde det. Er VGA-filer på vei ut? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 VGA blir mindre og mindre brukt p.g.a. dårlig bildekvalitet. Har derimot lest at vegas 8 pro skal takle det, men vet ikke sikkert... Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Men det er vel fortsatt en del webcams & such som bruker VGA. Hva skal man bruke for å konvertere til f.eks. wmv? (url plz?) Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er du sikker på at det ikke blir lagret i f.eks. mpeg/avi? Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Er du sikker på at det ikke blir lagret i f.eks. mpeg/avi? vet ikke? Det er en venn av meg som har kjøpt webcam og det lagrer i VGA. Jeg har ikke sett selv. JEg ble bare bedt om å finne ut om det støttes av vegas eller ikke..? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er du sikker på at det ikke blir lagret i f.eks. mpeg/avi? vet ikke? Det er en venn av meg som har kjøpt webcam og det lagrer i VGA. Jeg har ikke sett selv. JEg ble bare bedt om å finne ut om det støttes av vegas eller ikke..? Da kan du si til vennen din at han kan laste ned demo-versjonen av vegas og prøve ut selv, evt. uploade et klipp så kan jeg sjekke med vegas 8 pro. Det er vel heller ingen filtype som heter .vga så spørsmålet er vel mer eller mindre ubesvarelig Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg ble bedt litt i seneste laget, for jeg har vegas 7, han har vegas 7, men jeg har hatt det lengre. Da han skulle kjøpe spurte han meg, men jeg visste ikke. Så ble dette webcamet kjøpt. Men still: hvis ikke noe format heter VGA, hva lagres det som da? .avi? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg ble bedt litt i seneste laget, for jeg har vegas 7, han har vegas 7, men jeg har hatt det lengre. Da han skulle kjøpe spurte han meg, men jeg visste ikke. Så ble dette webcamet kjøpt. Men still: hvis ikke noe format heter VGA, hva lagres det som da? .avi? Spør din venn om å ta opp en snutt Han vil da forhåpentligvis kunne se dette. Kom tilbake til meg... Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 VGA betegner kun oppløsningen (640 x 480 px), og jeg vil helt sikkert tro du kan sette opp et prosjekt for dette i alle versjoner av Vegas. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 VGA betegner kun oppløsningen (640 x 480 px), og jeg vil helt sikkert tro du kan sette opp et prosjekt for dette i alle versjoner av Vegas. Ja, men det han egentlig lurte på var om man kunne redigere videofilene tatt med web-cammet i vegas. Det kommer jo an på filtypen det blir lagret i, men uansett så støtter vegas de aller fleste... Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Går sikkert bra. Jeg fryktet bare at VGA var et eller annet rart format, noe det tydeligvis ikke er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå