Talker Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har sett at det har vært en rekke tilbud på 40GB Ps3 nå i juletider. Deribland på elkjøp og elprice. Men vil denne prisen gå opp igjen nå etter jula? Isåfall, hvor lang tid vil det ta før den er på samme nivå? Lønner det seg å kjøpe nå, eller kan jeg med god samvittighet vente litt til? Lenke til kommentar
virulence Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ser ikke for meg den stiger fra nåværende prisnivå, dvs rundt 4000. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tror du kan med god samvittighet vente litt til ja, selv har jeg ventet siden PS3 kom og tror jeg venter å ser til etter nyttår, kunne helst tenkt meg 60 gb versjonen men det kan se ut som at 80gb versjonen kommer til neste år sansynligvis til samme pris som den utfasede 60gb versjonen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Vel i norge har vi heldigvis som oftes et helvetes godt januar salg, så kanskje da du vil finne den billigste!=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå