mmm320 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 jeg har hatt samme simkort i 2 år nå. Først nå kjøpte jeg meg telefon med 3g og hsdpa. Jeg har problemer med å koble til 3g nettet, skyldes dette for gammelt simkort? Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvilke leverandør er det du har da? Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 mobil se k850i, operatør netcom Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har ikke noe problem med 3G i Netcoms nett, kom automatisk på min telefon. Derimot kan det hende at du bor i et område uten 3G dekning. Du kan sjekke det her; - Gå inn på https://netcom.no/kundeservice/dekningogutland/kart.html - Zoom inn på området du bor i - Velge Data, og ta bort edge og gprs. Du sitter da igjen med 3G dekningen i ditt område. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 det der har jeg vært innpå, vet helt sikkert at det er 3g der jeg bor, venner av meg stod ved siden av meg og tok video anrop i tillegg. Netcom.no "3G (UMTS)– 3G og UMTS er begrep som mobilbransjen bruker om en hverandre. Begge står for det samme – et nytt mobilnett som gir høyere overføringshastighet enn det vi kjenner fra det tradisjonelle GSM-nettet. Med 3G følger også nye og spennende tjenester – som TV på mobilen, videotelefoni og enklere og raskere nedlasting av musikk og video til mobilen. For å kunne bruke de nye tjenestene, må du ha en nyere 3G-telefon, samt et 3G-simkort. Dette kan kjøpes på netcom.noeller hos forhandler." Tar meg en tur på expert å kjøper med nytt simkort tenker jeg Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 3G sim hos NetCom har serienummer som begynner på 021 eller 024. (Mulig 0 ikke står på selve simkortet og at det står 21xxx eller 24xxx.) Bytte til 3Gsim skal være gratis i og med at det er en endring operatøren i praksis pålegger deg for å kunne bruke alle tjenester. Må du bytte så pass på at du vår 024 simkort da disse er de nyeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå