Kazooo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg lurer på hvor jeg kan laste ned oppdateringer til fifa 08 til XBOX 360? Vet det har kommet.. Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg lurer på hvor jeg kan laste ned oppdateringer til fifa 08 til XBOX 360? Vet det har kommet.. Kobler til Xbox Live og går inn på Marketplace og Søker etter Fifa 08 så skal du finne alt tilgjenglig nedlastninger til Fifa 08 Lenke til kommentar
Kazooo Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Okay takk! Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Okay takk! Bare Hyggelig Har nettopp kjøpt en 360 og Fifa 08 og slet med det selv helt til jeg gikk online på marketplace og søkte på Fifa 08 for moro skyld og fant den Endret 27. desember 2007 av Lord John Lenke til kommentar
fleiniz Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har sjekka marketplace`en, og finner ikke denne updaten som dere snakker om. Vet heller ikke hvordan jeg søker på marketplace. Noen tips?? Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Man kan vel heller si at man skal lete istedenfor å søke Når du starter opp spillet så skal det automatisk komme opp en beskjed om at en oppdatering er tilgjengelig og spør om du vil laste den ned eller installere den. Det skjer bare om du ikke har den siste oppdateringen til spillet, og du må være kobla til live/internett for at du skal få den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå