Gå til innhold

NY "Gamer-PC" - Pris Max 7500,- Trenger litt hjelp!?


Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe om noen uker, men så var det alle disse spørsmålene om dette oppsettet vil funke, finnes det andre alternativer osv.

 

Begynner da med en liten liste på hva jeg bruker PC-en til:

Jeg spiller en del, er ikke så yber kresen at jeg må ha beste grafikken i alle spill, men er greit at populere spill som CS, WC3, TrackMania, CoD 4 og sånt funker bra.. Og ikke minst at man har sjangsen til å få testa noen ny spill demoer :)

Driver litt med photoshop etc.

 

Penger og butikk:

Budbget er MAX 7500,- (går vel ann å fire LITT opp og ned, men noe rundt der)

Alle deler skal finnes på Komplett.no (orker ikke 48 ordrer og noe jeg må vente en evighet på før jeg får bygget PC-en)

 

Har fra før lydkort, en stk 200GB hdd, 22" skjerm, 2 brennere, to mist 120mm vifter. Har også Windows XP

 

PC oppsett jeg har laget, vil dette funke bra ?

 

Er dette oppsettet ok? Vil alle komponenter passe sammen ? :p (har sjekket selv at alt burde/skal passe, men er ikke alltid man skal stole på seg selv)

Er CPU kjøleren bra og stille i forhold til orginal?

 

Takker for all hjelp på forhånd..

 

EDIT: Har ikke planer om å overclocke.

EDIT2: Fikset litt mindre tekst. Kom men kommentarer da ! :p

EDIT3: Oppdatert oppsettet litt..

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noe vits i å vente på at noe bedre kommer da? det vil jo alltid komme bedre, og bedre prossesorer, skjermkort og ram.

 

jeg tror ikke du vil angre ved kjøp av E6750 eller E6850 de holder langt fremmover i tid. hvis du ikke er kresen!

 

Altså jeg har ikke noe hastverk med å kjøpe ny PC så kan jo vente litt. Kjekt å ha PC-en til vinterferien da jeg regner med det blir no LAN..

 

Går vel for en E6750, den holder jo sikkert i massevis til meg etter som jeg sitter på ganske dårlig hardware fra før. (se signatur)

 

En Intel E6750, 4 gig ram, et ATi HD 3870 512mb ram, Gigabyte GA-P35-DS3R hovedkort, 550W PSU og en disk på 250 gig er nok greit til min bruk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...