Dryper Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei! Jeg har en server som alle pce ene mine er koblet til (igjennom bridge ethernet). Men jeg trenger et program som kan lage limit på pce ene som er koblet til. Finnes det noe program som kan gjøre dette uten at Klientene som kobles til trenger et program? Takk Dryper Lenke til kommentar
H80 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg trenger et program som kan lage limit på pce ene som er koblet til. Finnes det noe program som kan gjøre dette uten at Klientene som kobles til trenger et program? Ja, dette skulle være fullt mulig. Hvilket operativsystem kjører serveren din? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kan man ikke sette net limiter til å begrense hastighet for forskjellige tilkoblinger? Dvs ip adresser og porter Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Kan man ikke sette net limiter til å begrense hastighet for forskjellige tilkoblinger? Dvs ip adresser og porter Min server kjører Win 2003 64bit Lenke til kommentar
H80 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Min server kjører Win 2003 64bit Da kan jeg dessverre ikke hjelpe, har bare erfaring med Linux til slike formål. Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Min server kjører Win 2003 64bit Da kan jeg dessverre ikke hjelpe, har bare erfaring med Linux til slike formål. noen andre? Lenke til kommentar
Pollon Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Du kan prøve netlimiter, jeg har ikke fordypet meg i det, men virker som det kan være ganske avansert. Der kan du limite internett å ethernett. (jeg vet jeg ikke skriver riktig alltids.) Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Du kan prøve netlimiter, jeg har ikke fordypet meg i det, men virker som det kan være ganske avansert. Der kan du limite internett å ethernett. (jeg vet jeg ikke skriver riktig alltids.) Jeg har prøvd på alle mine pcer å installere dette men får opp at jeg mangler en .sys fil, så det funker ikke Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Du kan prøve netlimiter, jeg har ikke fordypet meg i det, men virker som det kan være ganske avansert. Der kan du limite internett å ethernett. (jeg vet jeg ikke skriver riktig alltids.) Jeg har prøvd på alle mine pcer å installere dette men får opp at jeg mangler en .sys fil, så det funker ikke anyone? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Må man ha Net Limiter på alle datamaskinene for å kontrolere deres nettverk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå