Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Net Limiter til å legge limit på internet linje.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en server som alle pce ene mine er koblet til (igjennom bridge ethernet). Men jeg trenger et program som kan lage limit på pce ene som er koblet til. Finnes det noe program som kan gjøre dette uten at Klientene som kobles til trenger et program?

Takk Dryper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trenger et program som kan lage limit på pce ene som er koblet til. Finnes det noe program som kan gjøre dette uten at Klientene som kobles til trenger et program?

Ja, dette skulle være fullt mulig. Hvilket operativsystem kjører serveren din?

Lenke til kommentar
Du kan prøve netlimiter, jeg har ikke fordypet meg i det, men virker som det kan være ganske avansert.

Der kan du limite internett å ethernett. (jeg vet jeg ikke skriver riktig alltids.)

Jeg har prøvd på alle mine pcer å installere dette men får opp at jeg mangler en .sys fil, så det funker ikke

Lenke til kommentar
Du kan prøve netlimiter, jeg har ikke fordypet meg i det, men virker som det kan være ganske avansert.

Der kan du limite internett å ethernett. (jeg vet jeg ikke skriver riktig alltids.)

Jeg har prøvd på alle mine pcer å installere dette men får opp at jeg mangler en .sys fil, så det funker ikke

anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...