Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Var det et forsøk på ironi?? Anyway, det er en sykroniseringsknapp både på selve maskinen, og på kontrolleren. Den på maskina ligger like ved minneportene. På kontrolleren er den plassert på toppsiden, i mellom RB og LB... Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 hvilken knapp da? :> Du har trykket på synkroniseringsknappen på både Xbox 360'en og håndkontrollen? Den knappen på håndkontrollen er oppå kontrollen, til høgre for knappen LB. Bilde for å vise, den vises ikkje på bildet, men den er på kontrollen din: Lenke til kommentar
innard Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 OMFG DU KØDDER MED MEG?? nå skammer jeg meg her.. shiiiiit what the fuck lizzom HVORFOR SA INGEN DET FØR NÅ??? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Står i manualen! nobels pris til deg! Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 "trydis" sa det til deg allerede 14 minutter etter at du la inn din første post, samt at han la inn en link til en youtube video til hvordan det gjøres! Jeg tror du skylder både microsoft og elkjøp noen snille tanker nå! Feil kan alle gjøre, og nå glemmer du i alle fall aldri hvordan det skal gjøres igjen! Lenke til kommentar
innard Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Damn tusen takk!! det mener jeg nå slipper jeg å dra ned helt til butikken å drite meg ut! jeg så ikke hele videon må jeg inrømme.. trodde det bare var den ene ved minneporten på boxen jeg... ahh s¨å driti ut!!!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Vet dere forresten hvor mange "defekte" xbox360 og nintendo wii-kontrollere vi får innom der jeg jobber...? Lese bruksanvisningen er faktisk lurt i visse tilfeller . Lenke til kommentar
innard Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 -> dunce <- sorry for at jeg glefsa tidligere her.. >_< igjen.. tusen takk!! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 åssen gjør jeg det?^^ På konsollen under Memory Unit B, eller ved siden av om du har konsollen liggende er det en rund ikkje så stor knapp. Trykk på den, så ser du på toppen av håndkontrollen, på venstre side er det en liten rund knapp med 3 streker ved siden av, trykk på den. No søker konsollen etter kontrollen, og kontrollen søker etter konsollen. EDIT: Hadde samme problem selv, men bare prøvde å synkronisere om og om igjen og bytte batterier, til slutt funka det. Nevnte dette tidlig i tråden eg. Lenke til kommentar
innard Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 jeg ser det nå.. av en eller annen grunn trodde jeg automatisk at du mente X-knappen i midten av kontrolleren :S men det stod der, svart på hvitt. må virkelig lære meg å lese det folk skriver... på elkjøp visste de ikke om den knappen heller. kundeservice skiftet batterier 3-4 ganger, så ga han opp, kom med ny kontroll som han heller ikke fikk til å binde inntil jeg trykket på knappen ved minneporten. da fungerte det automatisk. visste ikke om knappen ved skulderknappene da men det fungerte for det. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Flott at det ordnet seg og at du endelig kan spille Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Damn tusen takk!! det mener jegnå slipper jeg å dra ned helt til butikken å drite meg ut! jeg så ikke hele videon må jeg inrømme.. trodde det bare var den ene ved minneporten på boxen jeg... ahh s¨å driti ut!!!! Kan du ikke si unskyld til Elkjøp for at du har kalt dem for Elkjip... Neida, bare kødder! Godt at det ordnet seg til slutt da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå