Gå til innhold

Problemer med Raxco PerfectDisk

HelgeVarne

Anbefalte innlegg

Da jeg kjørte "offline defragmentation"med Raxco PerfectDisk ødela jeg visstnok noe i registeret. Jeg klikket i alle boksene da programmet spurte hvilke filer som skulle tas med. Da windows starta igjen etter offline degfragmentingen og jeg logga på windows fikk jeg det "klassiske" windows oppsettet dvs slik det så ut før XP.

Lyden og internettet var borte, og jeg kan kun åpne noen få programmer. Jeg får en feilmelding "blablabla, feil i system32 filer har blitt flyttet" noen som har peiling hvordan jeg kan fikse registeret igjen?

Alle svar er satt oppriktig pris på!

Mvh Helge

Endret av HelgeVarne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg logger på windows (vista 64bit) får jeg følgende melding: "C:\\Windows\system32\config\systemprofile\Desktop refererer til en plassering som ikke er tilgjengelig. Det kan være harddisk på denne datamaskinen, eller på et nettverk. Kontroller at disken er satt inn skikkelig, eller at du er koblet til internett eller nettverket, og prøv på nytt. Hvis den fremdeles er utilgjengelig, har kansje informasjonen blitt flyttet til en annen plassering."

Prøver jeg å kjøre program/exe filer får jeg følgende: "C:\Program Files (x86)\Uniblue\RegistryBooster 2\RegistryBooster.exe

En undertjeneste eller gruppe den er avhengig av, kunne ikke starte" Her prøver jeg å åpne; som dere sikkert ser Uniblue's Registry Booster

Endret av HelgeVarne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...