trynemonto Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg byttet nettopp fra et Matrox G450 til Radeon 9700pro. Et vanvittig sprang i 3D-ytelse, men jeg savner virkelig et par ting fra Matrox-driverne. Nemlig: - Matrox sin "DVDMax", som sender det som skjer i et (gjerne bittelite) videovindu (DirectDraw) på skjerm #1 i fullskjerm til TV (skjerm #2). - Matrox sin virtual desktop manager, som fungerte langt bedre enn andre unix-type workspace managere jeg har sett på windows. Finnes det liknende egenskaper i ati-driverne? Og forresten, det er hercules som har bundla kortet mitt. Burde jeg heller bruke deres radeon-drivere? Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 jeg har nesten fått syskræsj hver eneste gang jeg har brukt noe fra hercules. Du kan bruke ati's drivere (skulle bare mangle). Uansett bør du ikke bruke de som fulgte med, de er som oftest gamle. Last ned Catalyst 3.1 fra www.ati.com Funker fett for mitt H R9700PRO og jeg får 4646 i 3dmark03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå