Gå til innhold

Hjelp til valg av ny rask smartphone med 3G/HSDPA, wifi, touch screen og helst fullt tastatur, gjerne GPS

Danieluh

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært på utkikk etter ny mobil en stund nå! Men jeg finner ingen som frister! Alle han en eller annen mangel!

Har sett på HTC s710, men den mangle 3G, super 3G og touchscreen, men så kom jo s730, som hadde 3G og super 3G, og var dobbelt så kjapp, men den mangla selvfølgelig touch screen! Så jeg så på Touch, som hadde berøringsfølsom skjerm og wifi++, men mangla 3G, super 3G og tastatur! Men så kom Touch Dual, som hadde både 3G/HSDPA og tastatur! Men den mangla jo sselvfølgelig wifi! og tastaturet var heller ikke qwerty.. Og tytn II syns jeg både er for stor og dyr, også likte jeg ikke skjermen.. Men så kom jo Touch Cruice.. som hadde "alt", slik som tytn II, bare mindre og lettere og med denne fine touch skjermen.. alt? nei! den mangler jo tastatur!!

Så.. hva skal jeg nå gjøre?? Som dere skjønner, jeg vil ha touch screen, wifi og 3G/HSDPA.. gjerne også qwerty tastatur og GPS, uten at dette er noe must.. ;)

Har sett at iMate komme med nye modeller.. De så veldig ålreit ut! (i svart ihvertfall ;p) Har jo RDS radio og! ^^

Den koster jo litt den og, men den har jo tross alt en del fordeler i forhold til tytn II.. Har sett bilder hvor den har qwerty tastatur og.. men kommer den til norge? Greit nok, tytn II har 0,2" større skjerm og 1 megapx mer på kamera, men så har iMate TV-utgang, radio/RDS-radio, blitz, infrarød, 620x480 px i stedet for 320x240, 262 000 farger mot htc's 65 000, 520 mhz cpu mot 400 mhz fra tytn II

I følge prisguiden er iMate Ultimate 0,8 cm lavere, 0,9 cm smalere, 0,8 cm tynnere i forhold til tytn II, men i en artikkel står helt andre tall.. Hvilke tall er riktig?

Prisguiden: Høyde: 9.4 cm Bredde: 5 cm Tykkelse: 1.1 cm

Artikkel: Høyde: 11,9 cm Bredde: 6,1 cm Tykkelse: 1,6 cm

Evt. om det kommer noen andre bra telefoner?

Endret av Danieluh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...