alos Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 surfa litt rundt på poster på forumet da jeg datt innom en link til en ramdrive, begynte dermed å tenke litt. forumet har hvert litt tregt, nå i det siste har det tatt seg betraktelig opp, men hvorfor setter dere ikke forumet opp på en ramdrive av en eller annen type? dette hadde jo gjort søketiden omtrent lik null, dere har sikert tenkt på det men jeg vil gjerne høre noen argumenter mot en slik disk. Alos Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Simen1 har tatt det opp et par ganger tidligere: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=63104 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvis du spanderer så kan det jo brukes... :smile: Ram disk er svindyrt, og hvis du har sett etter så har forumet kommet seg ganske mye fra forrige versjon av forumet :smile: Lenke til kommentar
alos Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 jeg bare lurte jeg. synes egentlig farten er super nå, ikke noe å klage på. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Farten har økt siden vi fikk ny server og nytt forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå