fox Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg ser etter en bra ekstern harddisk på 500gb til backup. Backup av viktige filer, blant annet bilder og psd ang grafisk design og foto. Også skal brukes til å lagre filmer og spilling, men ikke så viktig. Jeg tenker å kjøpe den; http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...2&__redir=1 Er det dumt? Bør jeg ser etter noe annet? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 bare husk at det er ingen backup om du kun har filene på en HD. så ikke slett viktige filer du har kopiert ut til en ekstern HD og forvent at de er trygge der. den HDen du linket til skal være helt fin den. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Jeg er klar over det Det er ikke råd om backup jeg spør etter, men om denne harddisken er bra eller bør jeg se etter noe annet? Jeg bruker forresten Macbook Pro Endret 27. desember 2007 av Fox Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 den er som sakt helt fin den HDen der. god kvalitet, og ikke spesielt støyende. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Takk Da skal jeg bestille den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå