Svampebob Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 fordi foreldrene skal kunne vite om de har hatt sex Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ser forsåvidt også poenget til JD_Scrubs om blindtarmen. Kanskje det rett og slett er en "defekt" Blindtarmen hadde en funksjon før, for lenge lenge siden! Da var den der for å fordøye gress og lignende planter.. Funker den enda? Altså kan den hjelpe til med å fordøye rått gress og planter etc? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ser forsåvidt også poenget til JD_Scrubs om blindtarmen. Kanskje det rett og slett er en "defekt" Blindtarmen hadde en funksjon før, for lenge lenge siden! Da var den der for å fordøye gress og lignende planter.. Funker den enda? Altså kan den hjelpe til med å fordøye rått gress og planter etc? Jeg foreslår at du melder deg frivillig til å gjøre en liten test på det! =D Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gress. Hmm. Ikke god smak nei. Prøvde det da jeg var kanskje 5-7 år gammel... Syrlig tror jeg det var. Jeg tenkte: Hmm kua spiser gress, kan jeg det? (Klart vi kan :!: ). Jeg tror også jomfruhinna er for og beskytte mot bakterier i alle fall etter det innlegget til NorthWave... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har den noen som helst funksjon, eller bare er den der? Den har i seg selv ingen funksjon, men er der allikevel. Litt google -> Klara Klok Det der gir jo absolutt ikke noe svar da:P Svarte på trådstarters spørsmål Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Engelsk Wikipedia har svaret utover "Den bare er der". Jeg tror jeg oppsummerte essensen i mitt forrige innlegg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fun fact! Det er kun hester og mennesker som har jomfruhinne. Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fun fact! Det er kun hester og mennesker som har jomfruhinne. Hva skal hester med det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fun fact! Det er kun hester og mennesker som har jomfruhinne. Hva skal hester med det? Hva skal mennesker med det? Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fun fact! Det er kun hester og mennesker som har jomfruhinne. Hva skal hester med det? Hva skal mennesker med det? Aner ikke. Kan det være noe spesielt med mennesker og hester som gjør at det kun er oss som har det tro? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Fun fact! Det er kun hester og mennesker som har jomfruhinne. Og flaggermus, katter, hunder og seler og så videre. Kilde. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Fun fact! Det er kun hester og mennesker som har jomfruhinne. Og flaggermus, katter, hunder og seler og så videre. Kilde. No wai! Jeg fant det jo i "fun facts"-boken Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kom også over denne siden, verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå er jeg ute og svømmer, men det kan jo selvfølgelig være en form for beskyttelse mot skitt, bakterier o.l.? For noen hundretusen år siden var ikke dr.Greve og daglig dusjing så vanlig at det gjorde noe. Du er nok ikke så langt utpå vidda, har hørt det samme før. At den visstnok skal/skulle beskytte mot dritt som eventuelt kan komme opp der... Uansett en jævlig dårlig løsning da, ettersom den forsvinner ved sex, tamponger, trening, younameit... Men så hadde de ikke og jeg siterer tamponger, trening, younameit... in the good old days . Mulig poenget før i gamle dager at de kun skulle unfange ett barn. One shot one. One baby ... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 tamponger, trening, younameit... in the good old days . Mulig poenget før i gamle dager at de kun skulle unfange ett barn. One shot one. One baby ... Så hvordan forklarer du at de før i tiden fikk 10 ganger flere barn enn nå? BTW så leste jeg i Dagbladet av en sexekspert der at man kunne ha hatt et sexliv i 20 år og for det ha deler av jomfruhinna inntakt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 tamponger, trening, younameit... in the good old days . Mulig poenget før i gamle dager at de kun skulle unfange ett barn. One shot one. One baby ... Så hvordan forklarer du at de før i tiden fikk 10 ganger flere barn enn nå? BTW så leste jeg i Dagbladet av en sexekspert der at man kunne ha hatt et sexliv i 20 år og for det ha deler av jomfruhinna inntakt. Uheldig eller heldig? Alt etter hvordan man ser på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg