Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor har jenter jomfruhinne?


Pasient

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser forsåvidt også poenget til JD_Scrubs om blindtarmen. Kanskje det rett og slett er en "defekt"

 

Blindtarmen hadde en funksjon før, for lenge lenge siden! Da var den der for å fordøye gress og lignende planter..

 

Funker den enda? :p

 

Altså kan den hjelpe til med å fordøye rått gress og planter etc?

Lenke til kommentar
Ser forsåvidt også poenget til JD_Scrubs om blindtarmen. Kanskje det rett og slett er en "defekt"

 

Blindtarmen hadde en funksjon før, for lenge lenge siden! Da var den der for å fordøye gress og lignende planter..

 

Funker den enda? :p

 

Altså kan den hjelpe til med å fordøye rått gress og planter etc?

 

Jeg foreslår at du melder deg frivillig til å gjøre en liten test på det! :) =D

Lenke til kommentar
Nå er jeg ute og svømmer, men det kan jo selvfølgelig være en form for beskyttelse mot skitt, bakterier o.l.? For noen hundretusen år siden var ikke dr.Greve og daglig dusjing så vanlig at det gjorde noe. :p

 

Du er nok ikke så langt utpå vidda, har hørt det samme før. At den visstnok skal/skulle beskytte mot dritt som eventuelt kan komme opp der... Uansett en jævlig dårlig løsning da, ettersom den forsvinner ved sex, tamponger, trening, younameit...

Men så hadde de ikke og jeg siterer

tamponger, trening, younameit...

in the good old days :p. Mulig poenget før i gamle dager at de kun skulle unfange ett barn. One shot one. One baby ...

Lenke til kommentar
tamponger, trening, younameit...

in the good old days :p. Mulig poenget før i gamle dager at de kun skulle unfange ett barn. One shot one. One baby ...

Så hvordan forklarer du at de før i tiden fikk 10 ganger flere barn enn nå?

 

BTW så leste jeg i Dagbladet av en sexekspert der at man kunne ha hatt et sexliv i 20 år og for det ha deler av jomfruhinna inntakt.

Lenke til kommentar
tamponger, trening, younameit...

in the good old days :p. Mulig poenget før i gamle dager at de kun skulle unfange ett barn. One shot one. One baby ...

Så hvordan forklarer du at de før i tiden fikk 10 ganger flere barn enn nå?

 

BTW så leste jeg i Dagbladet av en sexekspert der at man kunne ha hatt et sexliv i 20 år og for det ha deler av jomfruhinna inntakt.

Uheldig eller heldig? Alt etter hvordan man ser på det...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...