muttok Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg har brukt Tiscali ISDN Fastpris et lite halvår og nå har jeg kommet til den dagen jeg skal dra i militæret. Da ringte jeg til tiscalis support som koster 10,08kr per minutt, og samtidlig måtte stå i kø for å vente på at noen var ledig. Trodde det var en enkel og grei sak å få sagt opp dette, men neida, de måtte har det skriftlig per POST. Dette var pga at de måtte ha underskriften min, så via Telefon og Epost var uaktuellet. Det som slo meg er at det ikke kreves noen form for underskrift eller validering for å opprette et slikt abbonemang. Det er simpelt bare å gå inn på web sidene å fylle ut et par felter, vips så har du det i box. Hvordan i huleste kan de sette seg ned å forlange at oppsigelser skal skje via vanlig post, mens opprettelse kan gjøres via web sidene på 30 sekunder ? Trixet er nokk at det skal være vanskelig å få sagt opp det slik at en skal fortsette å bruke det, men nei, dette var siste gang jeg velger Tiscali. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå