medlem-68510 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Såpass velutstyrt med vifter, burde ikke luft-sirkulasjon være problemet her nei. (de 2 foran blåser inn, og de andre suger ut?) Etter det jeg har skjønt er vel en idle temp. på rundt 45C det normale på 6000/6400 Satt ikke en sånn plast-beskyttelse-flik over kjølepastaen som du har glemte å ta bort? Andre tingen; kanskje ikke fått montert kjøleren ordentlig? "Siste utvei" er vel å prøve med bedre type kjølepasta. 1: 2 inn forran (120). 1 ut oppå (92) og 3 ut bak (2 x 120 og 1 x 92). 2: Ingen plastflik. 3: Kjøler står godt på. De to 8800 GT-kortene mine varmer opp løfta som kommer ut en god del, så de er vel medskyldige. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Spørs om du ikke bør satse på å hente luft til CPU direkte utenifra. Antar toweret ditt ikke har såkallt Air duct i sidedøren, siden det ikke har vært nevnt(?) (ill.) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Isåfall bør du vel se etter Kit av typen nedenfor. "Ofre" enten 92mm'n bak(husk i tilfelle å vend den andre veien), eller en av 120mm foran(tror ikke det går med 120mm, så da må du benytte 80 eller 90, evt. med hjelp av adapter 120 -> 90/80) Div. linker Cooloing Kit, Cooling Kit II, google search Endret 21. januar 2008 av Mekanicus Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Spørs om du ikke bør satse på å hente luft til CPU direkte utenifra. Antar toweret ditt ikke har såkallt Air duct i sidedøren, siden det ikke har vært nevnt(?)(ill.) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Isåfall bør du vel se etter Kit av typen nedenfor. "Ofre" enten 92mm'n bak(husk i tilfelle å vend den andre veien), eller en av 120mm foran(tror ikke det går med 120mm, så da må du benytte 80 eller 90, evt. med hjelp av adapter 120 -> 90/80) Div. linker Cooloing Kit, Cooling Kit II, google search Jeg kan ofre den som står i toppen eller den bak ja. Skal sjekke om jeg har plass osv. Selges det noe slikt i norske butikker? Endret 21. januar 2008 av Jckf Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Selges det noe slikt i norske butikker? Var mer av det før tror jeg, bl.a. Microplex. Kan ikke si jeg har sett så mye av slikt rundtomkring i det siste. Denne > butikken (UK) sender til europa. Mulig det finnes diverse komponenter på eBay også. For selvbyggeren; Gjør - Det - Selv - Guide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå