Gå til innhold

Har du en F1DK102UUK? Kan du hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Jeg skulle igjen ta i bruk KVM-switchen jeg kjøpte fra i fjor, da jeg fant ut at jeg har mistet CD-platen som fulgte med.

Belkin leverer en bestemt versjon av Switch2-programmet med hver KVM, og bare den versjonen finner switchen, de andre sier den ikke er koblet til (jeg prøvde å oppdatere i fjor en gang og fant det ut).

Belkins support-sider har bare drivere til den tilsvarende amerikanske utgaven (F1DK102U) jeg har en F1DK102Uea, som jeg tror er det samme som en F1DK102UUK, etter bildene. Jeg har også prøvd å ringe Belkin, men de har bare den nye, amerikanske driveren... Den er bare ett år gammel! :(

Den amerikanske versjonen er hvit, min er svart. Problemet er altså at jeg ikke lenger har programvaren som kom med switchen min, og jeg ber derfor til de høyere makter om at en av dere tilfeldigvis har en slik liggende og kunne sende meg innholdet på CD-en... Har noen en slik fortsatt? Jeg har prøvet med driverene til F1DK102U, men den finner ikke switchen på noen av maskinene (Windows 2003 / Windows XP).

F1DK102UUK:

FUL2_F1DK102Uea.jpg

Endret av gothtec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...