Johnny2001 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei. Jeg fikk Logitech G15 til jul . LCD skjermen skal vise informasjonen jeg trenger til spillene, men det fungerer ikke på CS:CZ eller noen av BF spillene noen som hvet hva jeg må gjøre for at det skall virke? Lenke til kommentar
Ahriman Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Du kan finne svar på en del spørsmål om G15 på disse sidene. Logitech G15 Forum og G15 Mods Lenke til kommentar
Johnny2001 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Du kan finne svar på en del spørsmål om G15 på disse sidene. Logitech G15 Forum og G15 Mods har vært der var ingenting om det der.... men tak for svare uanset. Lenke til kommentar
MiniBuddy Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hadde selv et G15 en periode. For at displayet i G15 skal vise informasjon fra spillet må det være skrevet kode mot G15 tastaturet fra spillprodusenten. Det skal være informasjon om hvilke spill dette fungerer i på logitech sine sider. Her er en link til spill som støtter dette: http://www.logitech.com/index.cfm/68/554&cl=gb,en Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fikk og G15 (nye versjonen) i julegave. Har nå lagt inn en mod som viser nedlastinger i utorrent, helt konge. Men skulle gjerne hatt en til COD4, men så fremt jeg kan se så er det ikke kommet noe enda? Noen som vet noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå