Tommsern92 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har et litt merkelig problem, når jeg bruker for eksempel bærbar pc så finner jeg det trådløse nettverket men jeg får ikke koblet meg opp til det. Er en D-link. Det samme skjer når jeg bruker psp for å koble meg på nettverket. Den finner nettverket men kan ikke koble seg på. Trenger litt hjelp her... Lenke til kommentar
raw-power_Steffan Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har et litt merkelig problem, når jeg bruker for eksempel bærbar pc så finner jeg det trådløse nettverket men jeg får ikke koblet meg opp til det.Er en D-link. Det samme skjer når jeg bruker psp for å koble meg på nettverket. Den finner nettverket men kan ikke koble seg på. Trenger litt hjelp her... hvilken router har du. jeg hadde samme problem men jeg fikset det. hvilken type kryptering bruker du?? jeg kan ikke bruke wpa psk-tkip fordi da kommer jeg ikke inn med pspen Lenke til kommentar
raw-power_Steffan Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har et litt merkelig problem, når jeg bruker for eksempel bærbar pc så finner jeg det trådløse nettverket men jeg får ikke koblet meg opp til det.Er en D-link. Det samme skjer når jeg bruker psp for å koble meg på nettverket. Den finner nettverket men kan ikke koble seg på. Trenger litt hjelp her... hvilken router har du. jeg hadde samme problem men jeg fikset det. hvilken type kryptering bruker du?? jeg kan ikke bruke wpa psk-tkip fordi da kommer jeg ikke inn med pspen men hvis det følgte med en cd for opsett av routeren så kan du bruke ip adressa til routeren ( 192.168.0.1) brukernavnet er admin og passord er ingenting Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Tror du at det kan hjelpe hvis jeg avinnstalerer driverne og legger dem inn på nytt kan hjelpe? Lenke til kommentar
raw-power_Steffan Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tror du at det kan hjelpe hvis jeg avinnstalerer driverne og legger dem inn på nytt kan hjelpe? nei jeg trengte ikke det. men hvilken type kryptering bruker du, jeg bruker wep men med mac filtrering Lenke til kommentar
raw-power_Steffan Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har et litt merkelig problem, når jeg bruker for eksempel bærbar pc så finner jeg det trådløse nettverket men jeg får ikke koblet meg opp til det.Er en D-link. Det samme skjer når jeg bruker psp for å koble meg på nettverket. Den finner nettverket men kan ikke koble seg på. Trenger litt hjelp her... men prøv uten kryptering bare for og teste og hvis det ikke går kanskje laste ned firmware Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Har ikke kryptering på nettverket mitt, skal prøve nye drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå