Gå til innhold

Filmer med god lyd og musikk

Skyax

Anbefalte innlegg

Hei

Har nettopp fått projektor og hjemmekinoanlegg(5.1)

Så har jeg veldig lyst til å teste det på en bra film. En film med god musikk, og lyd effekter...

Skal se LOTR, noe jeg gleder meg til å se på min hjemmekino :D

Har noen noen andre tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bortsett fra nr 1 og 4 på listen over må jeg tilføye mission imp 2. Selv om det er en møkkafilm med alle sine utrolig dumme feil så er det mye kul filming og bra musikk.

Ikke diss MI:2. En herlig actionfest som ikke er lagd for å slite ut hjernen.

Ellers må jo trådstarter kjøre nattklubbscenen i Collateral. Der får du en fornøyelse både for øyne og ører.

Lenke til kommentar
Bortsett fra nr 1 og 4 på listen over må jeg tilføye mission imp 2. Selv om det er en møkkafilm med alle sine utrolig dumme feil så er det mye kul filming og bra musikk.

Ikke diss MI:2. En herlig actionfest som ikke er lagd for å slite ut hjernen.

Den kan ikke stå uten en komentar: :)

Greit nok at alle filmer har sine feil, som hyling i dekk på grusvei, regn når det er sol og sommer 10 meter lenger bak o.l Men MI:2 tar kaka. Når de jakter hverandre på motorsykler ser jo til og med bestemor at de i den ene senen har vanlige dekk for så og ha syko knastedekk i neste. For ikke å snakke om når de kjører mot hverandre og hopper opp i lyften for å slåss. De drar da syklene ut i 3. gear noe som vel tilsvarer opp mot 200 kmt på en slik sykkel!!

Lenke til kommentar

Og jeg kunne ikke brydd meg mindre. Så lenge man godtar at de snudde MI-serien fra å være en liten intelligent spionthriller til å bli Tom Cruise's actionshow, så er faktisk 2'ern absolutt god underholdning.

Selv om hjernecellene står uberørt, er det en liten fest for både øyne og ører. Spesielt koser jeg meg når kulene flyr i bakgrunnen, "Injection" spilles utover høyttalerne, før Cruiser'n sverger at han skal redde dama og basehopper ut fra toppetasjen i en skyskraper. Det står ihvertfall godkjent i min bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...