Skyax Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei Har nettopp fått projektor og hjemmekinoanlegg(5.1) Så har jeg veldig lyst til å teste det på en bra film. En film med god musikk, og lyd effekter... Skal se LOTR, noe jeg gleder meg til å se på min hjemmekino Har noen noen andre tips? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hva med noe klisjé- og actionfylt, som Die Hard 4? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Amazons topliste for filmer med god lyd Lenke til kommentar
Alfaromeo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bortsett fra nr 1 og 4 på listen over må jeg tilføye mission imp 2. Selv om det er en møkkafilm med alle sine utrolig dumme feil så er det mye kul filming og bra musikk. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg storkoste meg med Almost Famous på hjemmekinoanlegget. Både god lyd og bra musikk. Og så er det en sabla god film i tillegg. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Må absolutt nevne Heat. Skytescenen på slutten er helt fantastisk. Gleder meg til å få kjørt den på et hjemmekino annlegg en gang i tiden. Kan også legge til Transformers og 300. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bortsett fra nr 1 og 4 på listen over må jeg tilføye mission imp 2. Selv om det er en møkkafilm med alle sine utrolig dumme feil så er det mye kul filming og bra musikk. Ikke diss MI:2. En herlig actionfest som ikke er lagd for å slite ut hjernen. Ellers må jo trådstarter kjøre nattklubbscenen i Collateral. Der får du en fornøyelse både for øyne og ører. Lenke til kommentar
Alfaromeo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bortsett fra nr 1 og 4 på listen over må jeg tilføye mission imp 2. Selv om det er en møkkafilm med alle sine utrolig dumme feil så er det mye kul filming og bra musikk. Ikke diss MI:2. En herlig actionfest som ikke er lagd for å slite ut hjernen. Den kan ikke stå uten en komentar: Greit nok at alle filmer har sine feil, som hyling i dekk på grusvei, regn når det er sol og sommer 10 meter lenger bak o.l Men MI:2 tar kaka. Når de jakter hverandre på motorsykler ser jo til og med bestemor at de i den ene senen har vanlige dekk for så og ha syko knastedekk i neste. For ikke å snakke om når de kjører mot hverandre og hopper opp i lyften for å slåss. De drar da syklene ut i 3. gear noe som vel tilsvarer opp mot 200 kmt på en slik sykkel!! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Og jeg kunne ikke brydd meg mindre. Så lenge man godtar at de snudde MI-serien fra å være en liten intelligent spionthriller til å bli Tom Cruise's actionshow, så er faktisk 2'ern absolutt god underholdning. Selv om hjernecellene står uberørt, er det en liten fest for både øyne og ører. Spesielt koser jeg meg når kulene flyr i bakgrunnen, "Injection" spilles utover høyttalerne, før Cruiser'n sverger at han skal redde dama og basehopper ut fra toppetasjen i en skyskraper. Det står ihvertfall godkjent i min bok. Lenke til kommentar
Alfaromeo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Den har, som jeg skrev tidligere, sine lyse sider. Musiken er bra og mye bra filming. Spill-høyt-film. Hadde bare kostet så lite og fjernet de mest opplagte feila. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 HEAT har jo drit god lyd, men ikke spill for høyt, da vil noen tro det er et bankran på gang og du får politi på døra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå