Pilden Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Er det noe som vet hva slags ingredienser men kan lage melisbombe med? Jeg skal ikke lage det, men vil bare vite hva men kan "blande" det med. Vet at man kan bruke salpetersyre, men kan man for.eks bruke natron??? Endret 27. desember 2007 av Pilden Lenke til kommentar
Johan Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 IKKE lek med salpetersyre. Du kommer til å sprenge fingra av deg. Lenke til kommentar
Pilden Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 IKKE lek med salpetersyre. Du kommer til å sprenge fingra av deg. Jeg har ikke tenkt til å lage noe. Bare lurte på ingrediensene. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tråden har ikke noe med åssen man lager en melisbombe, men hva den inneholder. Ser ikke hvorfor denne tråden skulle blitt stengt. Nok OT fra meg Lenke til kommentar
varmit Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Lag små doser og bruk briller. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Dette er ikke forumet for bombeoppskrifter, enten de er mer eller mindre farlige for den som lager den. Tråden stenges og forslag til oppskrifter slettes. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM. Så skal dere få historien om kompisen min for ca 35 år siden som lå to måneder på sykehus og bare såvidt reddet synet, etter å lekt med en slik oppskrift i kjelleren. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg