elektroboy Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har en oppgave. Det er en som lurer på hva bensin prisen her i norge blir i dollar. Både bensin og diesel. Skal jeg ta dollar kursen, også ? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Skal jeg ta dollar kursen, også ? What? bruk en valutakalkulator http://www.google.no/search?q=valutakalkul...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Google har integrert valuttakalkulator (blant en rekke funksjoner) slik som vist her Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Etter det jeg har oppfattet er det en skoleoppgave. For å omgjøre fra NOK til dollar må du dele det norske beløpet på dollarkursen Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Og du må huske på at bensinpris og dieselpris i USA blir oppgitt i gallon, og ikke i liter som vi er vant med. Derfor er det ikke bare å regne om med kurs Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Og du må huske på at bensinpris og dieselpris i USA blir oppgitt i gallon, og ikke i liter som vi er vant med. Derfor er det ikke bare å regne om med kurs Jepp, viktig å huske det. Trur nok ikke det er alle som tenker på det Sikkert mange som går på en bummert akkurat der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå