KongKarlsen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Jeg satt på PC-en på morraen på lillejuleaften. Jeg blei syk og lot den stå mens jeg prøvde å bli frisk. Skrudde den av når jeg la meg. Skrudde den på igjen når jeg våknet på juleaften. Satt ikke mye på ettersom jeg var syk. Samme gjaldt for første juledag. Andre juledag ble jeg frisk og begynte å spille. Alle spill, dvs: World of Warcraft, Battlefield2, Trackmania nations osv, begynte å lagge. Disse spillene har jeg aldri lagget på før. Jeg har også fått meg ny mikrofon, en Shure SM58, som jeg har koblet i bak i PC-en. Andre som har denne mikrofonen ambefaler at jeg kobler den i frontpanelet slik at den skal funke best, men jeg får ingen reaksjon når jeg kobler den der.... Samtidig som jeg spiller sitter jeg av og til på ventrilo. Etter jeg har spilt litt, så funker ikke hotkeyen jeg bruker for å snakke! Jeg må minnimere spillet, gå inn på setup og lukke setup vinduet igjen, så funker det. Så tar det 30 sec, så skjer det samme... Dette begynte også å skje etter denne "syk" perioden. Jeg finner ingen virus, har heller ikke rørt noen av komponentene i maskinen. Har prøvd å tilbakestille PC-en til sist gang alt funket fint, men det hjalp ikke. Kan det være mic'en sin skyld? Håper på svar =) God Jul og godt nyttår Mvh, When Endret 27. desember 2007 av when Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg satt på PC-en på morraen på lillejuleaften. Jeg blei syk og lot den stå mens jeg prøvde å bli frisk. Skrudde den av når jeg la meg. Skrudde den på igjen når jeg våknet på juleaften. Satt ikke mye på ettersom jeg var syk. Samme gjaldt for første juledag. Andre juledag ble jeg frisk og begynte å spille. Alle spill, dvs: World of Warcraft, Battlefield2, Trackmania nations osv, begynte å lagge. Disse spillene har jeg aldri lagget på før. Jeg har også fått meg ny mikrofon, en Shure SM58, som jeg har koblet i bak i PC-en. Andre som har denne mikrofonen ambefaler at jeg kobler den i frontpanelet slik at den skal funke best, men jeg får ingen reaksjon når jeg kobler den der.... Samtidig som jeg spiller sitter jeg av og til på ventrilo. Etter jeg har spilt litt, så funker ikke hotkeyen jeg bruker for å snakke! Jeg må minnimere spillet, gå inn på setup og lukke setup vinduet igjen, så funker det. Så tar det 30 sec, så skjer det samme... Dette begynte også å skje etter denne "syk" perioden. Jeg finner ingen virus, har heller ikke rørt noen av komponentene i maskinen. Har prøvd å tilbakestille PC-en til sist gang alt funket fint, men det hjalp ikke. Kan det være mic'en sin skyld? Håper på svar =) God Jul og godt nyttår Mvh, When ja, den siste posten er den endra, den som teller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå