Fotoentusiasten Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 2-3 ganger i timen blir skjermbildet borte i 1 sekund eller noe sånt. Skyldes dette at skjermen er i ferd med å ryke eller kan det være skjermkortet? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Dette skjedde med skjermkortet mitt før. Aner ikke hvorfor det ikke skjer nå lengre. Mulig pga. drivere eller at jeg har satt inn kraftigere PSU. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Dette skjedde hos en kamerat av meg, og problemet forsvant da han byttet til en ny PSU. Tok en stunt før vi fant det ut, byttet skjermkortet og da var alt bra igjen, så vi trodde det var skjermkortet sin skyld. Men ikke så rart, en G4 ti200 bruker jo mere strøm enn voodoo 3... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det var sånn hos meg også før... Men ikke nå lenger. Vet ikke hva det kom av. Forsvant sikkert da jeg byttet ut noe hardware. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har hatt det problemet med en skjerm jeg har hatt lenge. Skjermen er en Sony 210ES. Feilen fortsatte selv om jeg byttet ut alt det øvrige maskinutstyret. Finner ikke noen årsak. Irriterende, men ufarlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå