Mojo Pin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei! Hvordan får man inn albumbilder til iPod Nano, som f.eks gjør "Coverflow" funksjonen mye mer spennende? Jeg trodde det automatisk ble lagret masse bilder som lå skjult i musikkmappa på datamaskinen, og at disse ble overført sammen med sangene. Jeg har forsøkt å få overført albumbilder fra musikkmappa mi gjennom iTunes, men den sier at det bare ligger 1 lagret bilde i mappa (har litt over 3000 sanger). Noen som kan hjelpe meg? mojo Lenke til kommentar
dekoder Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei! Hvordan får man inn albumbilder til iPod Nano, som f.eks gjør "Coverflow" funksjonen mye mer spennende? Jeg trodde det automatisk ble lagret masse bilder som lå skjult i musikkmappa på datamaskinen, og at disse ble overført sammen med sangene. Jeg har forsøkt å få overført albumbilder fra musikkmappa mi gjennom iTunes, men den sier at det bare ligger 1 lagret bilde i mappa (har litt over 3000 sanger). Noen som kan hjelpe meg? mojo Alle sangene må ha rett artistnavn og albumnavn i iTunes, så høyreklikker du på dem og velger "hent albumbilde" Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Okei, men det virker ikke som som registeret er så veldig bredt. Den fant ikke noe bilde til f.eks "The Beatles - Abbey Road".. Er det alternative måter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå