Arne Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei! Eg lurar på kva de synest er det beste spelet av Mass Effect og COD4? Eg låner COD av ein kamerat, men eg må snart levere det tilbake. Eg er nettopp ferdig med den snikskytinga i Ukraina med den skotten som eg må bære til helikopteret. Er det mykje igjen? Forresten, eg bruker ein 32" hd-klar tv, om det kan ha betydning, eg vil ha noko som tar seg godt ut der. Kor mange missions er det i COD4? Lenke til kommentar
innard Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) mass effect er mye mer omfattende og lengre spilletimer. cod 4 er kort med lang levetid i MP. spørs hva du liker. hardbarka action (cod4) eller fantasstisk rollespill (ME) Endret 27. desember 2007 av innard Lenke til kommentar
master_al Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Vanskelig valg, men siden du må velge ville jeg valgt Mass Effect. Bedre rollespill har jeg aldri spilt(untatt kanskje KOTOR og FF7) Så selvom COD4 har utrolig bra MP, er det rett og slett for lite i forhold til Mass Effects enspillerdel Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Du har et par missions igjen på COD. Singleplayerdelen er alt for kort, men er av utrolig høy kvalitet. Multiplayerdelen er også fantastisk bra, jeg falt helt pladask for den, selv om jeg har skydd unna online-FPS i 4-5 år. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Off, vanskelig å bestemme seg. Eg har jo nesten spelt igjennom singleplayeren, og eg lånte han i går! Er Mass Effect "skummelt"? Viss eg synst HL2 er heilt greit creepy, vil dette gå over grensa? Har mass effect god singleplayer? Er det i framtida eller notid, og er det MP på det? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Mass Effect er ikke skummelt. Er et sci-fi action rpg spill, som bare er helt fantastisk. Jeg har også COD4, som også er veldig bra, men for meg er Mass Effect GOTY Det er ingen MP og spillet foregår noen hundre år i framtiden. Et must for alle 360 eiere! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Det ser ut som om at Mass Effect er bra ja. Kan eg gå kor eg vil i verdenen, fly dit med romskip og utforske? Er det bra FPS? Glir det smooth på xboxen? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det ser ut som om at Mass Effect er bra ja. Kan eg gå kor eg vil i verdenen, fly dit med romskip og utforske? Er det bra FPS? Glir det smooth på xboxen? Etter noen timers spilling så vil du få full kontroll over hvor du ønsker å reise og gjøre av oppdrag. De første timene er satt av til å få igang historien. FPS er helt grei, det kan hakke litt i de største kampene, men det plaget aldri meg. Vill også tilføye at jeg anbefaler Mass Effect over CoD4, CoD4 var et kult spill så lenge det varte i singleplayer kampanjen, men den var over alt for fort. Multiplayer delen er god den, og det er vel hovedsaklig der mesteparten av spillet ligger, men er du ut etter et singleplayerspill så kan du bli skuffet. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det ser ut som om at Mass Effect er bra ja. Kan eg gå kor eg vil i verdenen, fly dit med romskip og utforske? Er det bra FPS? Glir det smooth på xboxen? Har spilt Mass Effect i omtrent 10 timer nå (har startet omigjen mange ganger for å sjekke de forskjellige klassene) og det er fantastisk bra. Du kan ikke gå hvor du vil og heller ikke fly hvor du vil, men du har en mengde steder du fritt kan reise i mellom og utforske. Det hakker noen ganger og teksturene kan henge litt etter, men det er ikke noe problem syntes jeg. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Takk for svar! Eg ser no litt på videoar av Mass Effect, og det ser bra ut! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ang COD4 og FPS så ligger jo det dønn stabilt på 60. Er helt utrolig hvor bra det glir med tanke på at det også ser såppas bra ut. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Mass Effect er +18 ikke sant? får prøve å få noen jeg kjenner til å skaffe meg det Endret 27. desember 2007 av Red_Sun Lenke til kommentar
Slaxxor90 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fikk mass effect til jul og gleder meg som en unge til å spille det, men xboxen fikk red rings of death 2. desember og har fortsatt ikke kommet tilbake. Kjedelig å være uten 360'n i når det er ferie... Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) 5.1 - 'F.N.G' 5.2 - 'Crew Expendable' 5.3 - 'Blackout' 5.4 - 'Charlie Don't Surf' 5.5 - 'The Bog' 5.6 - 'Hunted' 5.7 - 'Death From Above' 5.8 - 'War Pig' 5.9 - 'Shock and Awe' 5.10 - 'Safehouse' 5.11 - 'All Ghillied Up' 5.12 - 'One Shot, One Kill' 5.13 - 'Heat' 5.14 - 'The Sins of the Father' 5.15 - 'Ultimatum' 5.16 - 'All In' 5.17 - 'No Fighting in the War Room' 5.18 - 'Game Over' 5.19 - Epilogue Arne,du har gjennomført 'One Shot, One Kill' og har da igjen 6 missions+bonus. Anbefaler ikke å spille dette spillet på letteste grad,da blir det for enkelt og kort glede...... Endret 27. desember 2007 av dudley.no Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Vil si at mass effect er anbefalt over cod 4 anyday, fra meg ihvertfall. Men syns mass effect sleit med et par framedrops av og til, men ikke noe for seriøst. Er rett og slett herlig og noe av det beste jeg har spilt. Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Føles heller som at 360 ikke er sterk nok for Mass Effect. Nesten så alle de nyere nex-gen spillene krever maskiner vi ikke har før om kanskje 2-3 år Gief Xbox 1080 Ja, har litt problemer med framedrops og slikt. Spillet er bra, men maskinen sliter. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Nei lol wtf? Er spillet som ikke er finpussa da, gitt Bioware 1 år til og spillet hadde vært Topp Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 No er eg blitt så avhengig av MP på COD, at eg trur eg må ha begge. Går mest sannsynlig for Mass Effect i fyrste omgang, og kjøper COD seinare! Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Mass effect er igrunn litt oppskryt. Et hav av planeter man kan "utforske" og alle planetene er helt identiske bortsett fra klimaet. Main story er grei nok da. Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nei lol wtf? Er spillet som ikke er finpussa da, gitt Bioware 1 år til og spillet hadde vært Topp Vel, uansett høres det ut som 360'n min jobber langt mer når jeg setter inn ME. Hvordan kan man "finpusse" et spill når hardware ikke er sterkt nok til å spille av på det nivået? Er jo forskjellige steder at folk mister textures og slikt, helt tilfeldig. Er ikke akkurat spillets feil, heller maskinens treghet til å få det opp fort nok. Nei, egentlig; hva vet jeg. Just a casual gamer. ^________________________________^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå