Gå til innhold

Kjøpe Mass Effect eller COD4?

Arne

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg lurar på kva de synest er det beste spelet av Mass Effect og COD4? Eg låner COD av ein kamerat, men eg må snart levere det tilbake. Eg er nettopp ferdig med den snikskytinga i Ukraina med den skotten som eg må bære til helikopteret. Er det mykje igjen?

Forresten, eg bruker ein 32" hd-klar tv, om det kan ha betydning, eg vil ha noko som tar seg godt ut der.

Kor mange missions er det i COD4?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Off, vanskelig å bestemme seg. Eg har jo nesten spelt igjennom singleplayeren, og eg lånte han i går! Er Mass Effect "skummelt"? Viss eg synst HL2 er heilt greit creepy, vil dette gå over grensa? :p

Har mass effect god singleplayer? Er det i framtida eller notid, og er det MP på det?

Lenke til kommentar
Det ser ut som om at Mass Effect er bra ja. Kan eg gå kor eg vil i verdenen, fly dit med romskip og utforske?

Er det bra FPS? Glir det smooth på xboxen?

Etter noen timers spilling så vil du få full kontroll over hvor du ønsker å reise og gjøre av oppdrag. De første timene er satt av til å få igang historien.

FPS er helt grei, det kan hakke litt i de største kampene, men det plaget aldri meg.

Vill også tilføye at jeg anbefaler Mass Effect over CoD4, CoD4 var et kult spill så lenge det varte i singleplayer kampanjen, men den var over alt for fort. Multiplayer delen er god den, og det er vel hovedsaklig der mesteparten av spillet ligger, men er du ut etter et singleplayerspill så kan du bli skuffet.

Lenke til kommentar
Det ser ut som om at Mass Effect er bra ja. Kan eg gå kor eg vil i verdenen, fly dit med romskip og utforske?

Er det bra FPS? Glir det smooth på xboxen?

Har spilt Mass Effect i omtrent 10 timer nå (har startet omigjen mange ganger for å sjekke de forskjellige klassene) og det er fantastisk bra.

Du kan ikke gå hvor du vil og heller ikke fly hvor du vil, men du har en mengde steder du fritt kan reise i mellom og utforske.

Det hakker noen ganger og teksturene kan henge litt etter, men det er ikke noe problem syntes jeg.

Lenke til kommentar

5.1 - 'F.N.G'

5.2 - 'Crew Expendable'

5.3 - 'Blackout'

5.4 - 'Charlie Don't Surf'

5.5 - 'The Bog'

5.6 - 'Hunted'

5.7 - 'Death From Above'

5.8 - 'War Pig'

5.9 - 'Shock and Awe'

5.10 - 'Safehouse'

5.11 - 'All Ghillied Up'

5.12 - 'One Shot, One Kill'

5.13 - 'Heat'

5.14 - 'The Sins of the Father'

5.15 - 'Ultimatum'

5.16 - 'All In'

5.17 - 'No Fighting in the War Room'

5.18 - 'Game Over'

5.19 - Epilogue

Arne,du har gjennomført 'One Shot, One Kill' og har da igjen 6 missions+bonus.

Anbefaler ikke å spille dette spillet på letteste grad,da blir det for enkelt og kort glede......

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar

Føles heller som at 360 ikke er sterk nok for Mass Effect. Nesten så alle de nyere nex-gen spillene krever maskiner vi ikke har før om kanskje 2-3 år :ermm:

Gief Xbox 1080

Ja, har litt problemer med framedrops og slikt. Spillet er bra, men maskinen sliter. ;)

Lenke til kommentar
Nei lol wtf? :p

Er spillet som ikke er finpussa da, gitt Bioware 1 år til og spillet hadde vært Topp

Vel, uansett høres det ut som 360'n min jobber langt mer når jeg setter inn ME. Hvordan kan man "finpusse" et spill når hardware ikke er sterkt nok til å spille av på det nivået? Er jo forskjellige steder at folk mister textures og slikt, helt tilfeldig. Er ikke akkurat spillets feil, heller maskinens treghet til å få det opp fort nok.

Nei, egentlig; hva vet jeg. Just a casual gamer. ^________________________________^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...