Gå til innhold

Service på Sony Ericsson

brunauge

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en W610i som trenger service (må være noe med mikrofonen, siden ingen hører hva

jeg sier.)

Har ikke lyst til å levere den der jeg kjøpte den (mobilsenteret i Keysers gt1, Oslo) fordi jeg har fått

elendig service der tidligere.

Så er det noen som vet hvor jeg kan levere inn Sony Ericsson telefoner?

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har en W610i som trenger service (må være noe med mikrofonen, siden ingen hører hva

jeg sier.)

Har ikke lyst til å levere den der jeg kjøpte den (mobilsenteret i Keysers gt1, Oslo) fordi jeg har fått

Takk på forhånd

Avtal i det minste at du gjor det. Det seneret har vart problembarn for meg og (ref. p910i saken og mobilsenteret, som jeg lagde). Har dere avtalt at du kan gjore dette, sa kan de ikke lage kvalme om du ender med reklamasjon.

Lenke til kommentar

jeg sier.)

Takk på forhånd

Avtal i det minste at du gjor det. Det seneret har vart problembarn for meg og (ref. p910i saken og mobilsenteret, som jeg lagde). Har dere avtalt at du kan gjore dette, sa kan de ikke lage kvalme om du ender med reklamasjon.

Enig, Mobilsenteret er en drittbutikk, eneste grunnen til at jeg kjøpte der var at de solgte w610i j* billig en gang. Uten binding, men med netcom-logo og greier.. hehe.

Hadde en tlf der på reparasjon der en gang, og jeg ringte noen ganger og spurte om den var ferdig, da var svaret ja, også dro jeg opp, men da var den enten ikke ferdig likevel, eller så var det stengt grunnet plutselig sykdom eller lignende.

I tillegg har dem stengt på fredager for dem skal be...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er ikke riktig at du kan levere den inn hvor du vil. Du kan f.eks. ikke uten videre levere den til en annen butikk enn der du kjøpte den. Du kan derimot levere den til hvilket som helst autorisert SonyEricsson-verksted.

-snubbel

Det spørs vel på butikken. Vi pleier å ta i mot telefoner kjøpt stort sett hvor som helst så lenge det er en kvittering å oppdrive.

Lenke til kommentar

På en Spaceworld sjappe i Bergen. Det skal riktignok sies at de fleste går tilbake der de har kjøpt telefonen for å få den fikset.

Vi hadde en kar med papirer fra Russland en gang. Virker litt urimelig at fyren skal dra tilbake til Murmansk for å få den ordnet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...