Marzo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Prøvde meg på et selvportrett Lenke til kommentar
recognice Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 kult! - Kritikken skal være konstruktiv - altså inneholde informasjon om hva du liker/misliker, og hvorfor- Tilbakemeldinger av typen "Kult bilde" eller "for noe dritt" er ikke konstruktivt. Det hjelper verken fotografen eller noen andre. Ellers synes jeg det var et bra bilde.Fikk en sterk følelse av at du driver med noe toppidrett, og det kunne like gjerne vært en liten Nike logo i hjørnet av bildet og det hadde vært en fullverdig Nike reklameplakat Ansiktsuttrykket ditt er jo med på å forsterke dette. Ellers sitter jeg på en bærbar og klarer ikke helt å se hvor svart bildet er på høyresiden, kommer litt ann på hvordan jeg sitter i forhold til skjermen. Ellers bra DOF! Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Minner meg om det nye Jason Bourne posteren. Lyset treffer også dråpene veldig bra. Det er allikevel litt for simpelt for min smak. Det er noe som mangler Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Alt for lite kontrast! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Minner meg om det nye Jason Bourne posteren. Lyset treffer også dråpene veldig bra. Det er allikevel litt for simpelt for min smak. Det er noe som mangler skulle til og si det, trodde det var matt damon ^^ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Tykkjer utsnittet er litt lavt i tillegg til at det ser litt undereksponert og blasst ut. Gjer det litt lysare og fyr på meir kontrast. Ellers enig med recognice. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skulle ønske du hadde noe lys foran i ansiktet. Øya ser ut som noen svarte steiner. Det viktigste i et portrett syntes jeg er å ha lys på øynene, samma hva slags setting det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå