Gå til innhold

Ny telefon, fortrinnsvis SE, ikke satt makspris

Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arrrr... Det var en stygg ripe/hakk i telefonen front av telefonen da jeg fikk den, så jeg må ringe MPX i morgen. :/ Er det noen som har erfaring med MPX-reklamasjoner, må jeg sende telefonen i retur til kontroll før jeg kan få tilsendt en ny? Håper jeg kan dokumentere det med bilde eller noe sånt for å få ordnet erstatning så raskt som mulig.

Førsteinntrykket av telefonen er ellers kjempebra, tusen takk for anbefalinger. Byggekvaliteten er mye bedre enn på 6680'en. :)

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Angående tastene til N82;

Dersom du har store hender/tomler så er det bare å glemme denne telefonen. Den er fullstendig ubrukelig for meg i alle fall. Det er greit at tastene er små (som på f.eks SE T650i), men de sitter alt for tett i forhold til at de er så små. Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for N82 men det er det bare å glemme... Så da må det enten bli N95 8GB, som jeg dessverre synes er litt vel "feit" - men som har helt OK taster, eller en annen telefon (noe jeg sliter med å finne... Ironisk nok er Motorola Razr2 V8 den beste telefonen jeg har hatt på veeeeldig lenge når det gjelder taster faktisk, helt genial telefon å bruke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...