ReVolvolution Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Huff, han har vært uheldig han. Jeg kjører nå med farget diesel igjen, og ingen kan ta meg Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Huff, han har vært uheldig han. Jeg kjører nå med farget diesel igjen, og ingen kan ta meg Begynt å kjøre anleggsmaskin, eller noe? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Begynt å kjøre anleggsmaskin, eller noe? Eller traktor? Lurer også litt på hvorfor ingen kan ta han... Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) 20000 er ingenting, dem kan bli tatt mye hardere.. veit om en som måtte betale over 95000, så i lokalavisa om dagen at det var kontroll og 4 stk ble tatt og de vær måtte i gjennomsnitt betale 45250. Endret 19. januar 2008 av freddy85 Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Begynt å kjøre anleggsmaskin, eller noe? Eller traktor? Lurer også litt på hvorfor ingen kan ta han... Polo Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Storkontroll ved E39: 20 000 i bot for dieseljuks En person fikk 20 000 kroner tusen i bot etter at han kjørte med avgiftsfri diesel på E39 i dag. 20 000 i bot for dieseljuks Hvor mange blir tatt av dette? Ikke mange. Onker'n min har aldri hørt at noen har blitt tatt for å fylle grønn-diesel. Men det er kjekt med separat dieselfilter på et 200L fat på et lasteplan Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Storkontroll ved E39: 20 000 i bot for dieseljuks En person fikk 20 000 kroner tusen i bot etter at han kjørte med avgiftsfri diesel på E39 i dag. 20 000 i bot for dieseljuks Hvor mange blir tatt av dette? Ikke mange. Onker'n min har aldri hørt at noen har blitt tatt for å fylle grønn-diesel. Men det er kjekt med separat dieselfilter på et 200L fat på et lasteplan For en tilfeldighet - Det har ikke dattera mi hørt om heller. Men hun hadde aldri hørt om grønn diesel heller, da... Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Storkontroll ved E39: 20 000 i bot for dieseljuks En person fikk 20 000 kroner tusen i bot etter at han kjørte med avgiftsfri diesel på E39 i dag. 20 000 i bot for dieseljuks Hvor mange blir tatt av dette? Ikke mange. Onker'n min har aldri hørt at noen har blitt tatt for å fylle grønn-diesel. Men det er kjekt med separat dieselfilter på et 200L fat på et lasteplan For en tilfeldighet - Det har ikke dattera mi hørt om heller. Men hun hadde aldri hørt om grønn diesel heller, da... Nå har jo han gjort mye rart og har et stort nettverk innenfor bil. Kanskje en tilfeldighet, men faren min som har diesel de siste 25 årene har aldri opplevd dette av de har tatt stikkprøver. Kanskje noe de har begynt med nå i den seinere tid? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 De sjekker tank og filter. Sjefen min fikk 35 lapper i bot på privatbilen sin for en stund tilbake. 1 Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Men hva om man skal en tur til Sverige, og har med seg avgiftsfri diesel på kanner. Norske myndigheter kan vel ikke kreve at man skal følge norske avgiftsregler i andre land? Og Sverige har vel ikke noe med om du bruker avgiftsfri diesel kjøpt i norge, når du ferdes der (de har vel ikke avgiftsfri diesel i Sverige?) Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jepp, i gamle dager når det var kilometeravgift i stedet for dieselavgift, så slapp mann å betale for kjøre kilometer i utlandet. Så da burde det gå ann å benytte avgiftsfri diesel i utlandet. Kanskje best å få dokumentert passeringene.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Imponerende hvor mye energi folk bruker på på å finne ut om de kan bli snyltere og svindlere. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Imponerende hvor mye energi folk bruker på på å finne ut om de kan bli snyltere og svindlere. Er man en snylter og SVINDLER om man gjør noe som ikke er forbudt?? Det var nytt for meg... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nei, men i ditt tilfelle er du hvertfall veldig sær. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nei, men i ditt tilfelle er du hvertfall veldig sær. Ja, men denne avgiften er jo veldig sær ;-) Jeg tenkte bare høyt i dette tilfellet, siden jeg selv ikke gidder å ha kanner med diesel og eventuellt dieselsøl i bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå