mafiman Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hei jeg har nettopp installert pc-en på nytt og jeg finner ikke min "Managed 2 Drivers And Utility Cd-en" og hvis jeg ikke tar feil så må jeg installere den får lyd og etc etc...jeg lurer på om noen vet om det er mulig å laste det fra nettet...Please jeg trenger hjelp. Trenger bare en link til siden får Windows XP....vil ha lyd xD. Takk på forhånd! Endret 29. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei jeg har nettopp installert pc-en på nytt og jeg finner ikke min "Managed 2 Drivers And Utility Cd-en" og hvis jeg ikke tar feil så må jeg installere den får lyd og etc etc...jeg lurer på om noen vet om det er mulig å laste det fra nettet...Please jeg trenger hjelp.Trenger bare en link til siden får Windows XP....vil ha lyd xD. Takk på forhånd! Hva heter PC-en din? hvilket merke osv... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Du vil finne alle nødvendige hovedkortsdrivere hos produsenten (av hovedkortet). Lenke til kommentar
mafiman Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 System: Microsoft Windows XP Home Edition Versjon 2002 Datamaskin: Inter® Celeron® CPU 2.00Ghz var det dette du mente xD??? (jeg vet at det er dårlig pc xD men den gjør jobber ) Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 System:Microsoft Windows XP Home Edition Versjon 2002 Datamaskin: Inter® Celeron® CPU 2.00Ghz var det dette du mente xD??? (jeg vet at det er dårlig pc xD men den gjør jobber ) gå på hjemmesiden til den som har laget PC-en(altså Fujitsu Siemens, Dell, Acer, eller lignende. (kommer ann på hva pc merke du har. det merket du har, går du på hjemme siden dems, og finer såkalte "notebooks" eller drivere. hvis jeg har forstått det riktig. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvis du sier hva PC-en din heter samt hvilken modell du har, så kan vi hjelpe deg bedre Lenke til kommentar
mafiman Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 jeg vet ikke hvor jeg ser navnet til pc-en ... ja jeg vet jeg er dum -.- but who cares ...vel hvis noen vet hvor jeg kan finne navnet kan jeg si det med en gang... ...Takk for at dere prøver å hjelpe meg =) Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Under/bak på PC-en er en grei plass å lete. Nå kan det hende at du ikke har en 'fabrikk'-pc (da finner du sannsynligvis ingen navn/modellnr), så hvis lyd etc er integrert på hovedkortet, kan du f.eks. bruke Siw.exe til å finne info om hvilket hovedkort du har etc. Endret 27. desember 2007 av norbat Lenke til kommentar
mafiman Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) omg jeg føler meg dum -.- velllll....håper dette hjelper no... Endret 27. desember 2007 av mafiman Lenke til kommentar
mafiman Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Fiksa..Takk for hjelpen Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei. Det står ikke på den siden som du er på Nå. Du har trykka Opreating System. Det står under Motherboard hva Hovedkortet heter. Det er de driverne som er viktige, siden at jeg regner med at lyden er integrert på hovedkortet. Lykke til. Hilsen. wil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå