hitokiri Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Glem de kjedelige spillene som fulgte med mobilen din. Vi viser deg hvordan du gjør mobilen din om til et spillbeist. Les mer Lenke til kommentar
arxx Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvis du har en windows mobil telefon med trykkfølsom skjerm, så kan du også spille Monkey island 1,2,3 , Indiana Jones and the fate of atlantis, Beneath a steel sky, Broken sword 1 & 2 og en rekke andre tilsvarende spill. www.scummvm.org fungerer forøvrig også på Series 60, UiQ, men disse spillene er noe slitsomt å spille uten trykkfølsom skjerm. ENJOY (ps, takket være scummvm har jeg rundet monkey island 1 på 4-5 telefoner nå Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 synes det var litt frekt og kalle quadrapop for kjedelig det er sykt avhengihets skapende jeg må jo spille det vertfal en gang om dagen jo Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er det ikke rart at et av de beste mobilspillene er gratis? Zelda Mobile Det er fremdeles en demo, men en fullversjon i betautgave kommer rett over nyåret. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Dette var en intetsigende artikkel for oss som 'bare' har java. At man kan kjøpe spill er jo ikke noe nytt... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Man kan også få Playstation emulator til Windows Mobile! Det heter FPSEce. Skal nevnes at spillene trenger en kraftig prossesor for å drive dem. FPSEce er gratis, og kan lastes ned fra: http://www.fpsece.net/download.htm Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 For oss som har Windows Mobile uten trykkfølsom skjerm: C64 emulatorer Se først 3 og deretter 1.3.1 for hvordan du kjører spill Lenke til kommentar
Fromp Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det finnes ikke bedre mobilspill enn quadrapop ! Jeg kommer til å spare på min nåværende w800 bare for å spille quadrapop når jeg får N82 (: Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som vet om bra spill/emulatorer til UIQ3.1? har prøvd en port Duke Nukem 3D, men kvantemekanikk er lettere enn de kontrollene der...kan ikke snu kamera uten å skyte heller... Lenke til kommentar
poe Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som vet om bra spill/emulatorer til UIQ3.1? har prøvd en port Duke Nukem 3D, men kvantemekanikk er lettere enn de kontrollene der...kan ikke snu kamera uten å skyte heller... Tror du finner emulatorer for det meste også til UIQ. Har i alle fall sett til Nintendo og Comadore64. Sjekk her, så finner du sikkert noe http://www.ipmart-forum.com/forumdisplay.php?f=400 Hvis du har en windows mobil telefon med trykkfølsom skjerm, så kan du også spille Monkey island 1,2,3 , Indiana Jones and the fate of atlantis, Beneath a steel sky, Broken sword 1 & 2 og en rekke andre tilsvarende spill. www.scummvm.org fungerer forøvrig også på Series 60, UiQ, men disse spillene er noe slitsomt å spille uten trykkfølsom skjerm. ENJOY (ps, takket være scummvm har jeg rundet monkey island 1 på 4-5 telefoner nå tja, nå har vel de aller fleste UIQ-telefoner også trykkfølsom skjerm... Men er ellers enig med det, å spille på en trykkfølsom skjerm gir spilleopplevelsen nye høyder. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Må vel ikke ha smarttelefon for å bruke alle emulatorer. Kjører lett Nescube (NES-emulator) på min K850. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen som vet om en god GBA emulator for Windows Mobile 6? (uten trykkfølsom skjerm, spilllisensene eier jeg iform av orginalspill. Er bare ikke så keen på å ha med påde DS'n og mobilen på skolen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg